  • Data: 2015-08-02 11:59:57
    Temat: Re: Getinonline + zastrzeżenie karty a opłaty
    Od: "jakson" <j...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PP" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:mpi014$a5k$1@speranza.aioe.org...

    > nie naliczają!

    Kolejny mail w sprawie oplat za karty w getinonline. Mialem nadzieje, ze
    ostatni:

    ------
    Witam,
    w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2015-07-31 o treści:
    " "opłata za obsługę karty nie powinna zostać pobrana za miesiąc w którym
    karta została zastrzeżona" - "nie powinna" tzn., że nie zostanie naliczona
    czy jednak zostanie? Tym razem proszę o poważną i precyzyjną odpowiedź. ",

    Uprzejmie informuję, iż w przypadku zastrzeżenia karty w trakcie trwania
    miesiąca kalendarzowego, opłata za obsługę karty w kolejnym miesiącu
    zostanie naliczona, jeśli nie zostaną spełnione warunki, konieczne do
    uniknięcia naliczenia opłaty.
    ------

    Kolejna nieprecyzyjna odpowiedź. Zadalem im kolejne pytanie (chyba juz
    czwarte) - mam nadzieje, ze ostatnie:
    - Czy zastrzeżenie karty jest warunkiem wystarczającym do uniknięcia opłaty
    za kartę?

    Dam znac jak odpowiedza :)