  • 1. Data: 2011-08-10 16:50:00
    Temat: GetinOnline - Wspólna
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Oj, coś za dużo z nas na urlopie. Żadnej informacji o nowej lokacie
    Wspólnej, a tu już od 2 dni założonych jest 9833 lokat. Na razie
    jest to 5.47%.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-08-10 17:17:49
    Temat: Re: GetinOnline - Wspólna
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Oj, coś za dużo z nas na urlopie. Żadnej informacji o nowej lokacie
    > Wspólnej, a tu już od 2 dni założonych jest 9833 lokat. Na razie

    bo to sa niezbyt atrakcyjne oferty, w normalnym Getinie lokaty sa na 5.7%
    bez zadnych kombinacji, w Idea tez bardzo czesto promocje dla
    przedsiebiorcow3-m na 5,71% ostatnio. Po likwidacji 1zl dla nieposiadajacych
    karty deb. za zal. lok. ich oferta stala sie niekonkurencyjna do innych
    odnog Czarneckiego

  • 3. Data: 2011-08-10 21:13:20
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieposiadajacych karty deb. za zal. lok. ich oferta stala sie
    > niekonkurencyjna do innych odnog Czarneckiego
    Dokladnie tak.
    GO juz chyba nalapal troche klientow i probuje sie poturlac sila rozpedu :]
    ponizej 5,7 (ostatni % wspolnej) odemnie siana nie dostanie ;P
    a to co sie akurat teraz konczy poleci do Meritka na startowe 3m

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-08-12 08:24:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof napisał(a) :
> [...]
    > karty deb. za zal. lok. ich oferta stala sie niekonkurencyjna do innych

    He, chyba zaraz dobijemy do 5.79 :-)

    Swoją drogą dziwi mnie Bank Pocztowy. Mocne wejście i szybki powrót
    do nory, skąd wyskoczył. Ale jaki bank, tacy terroryści ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-08-12 22:38:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > He, chyba zaraz dobijemy do 5.79 :-)

    No i powtórka z rozrywki - przedłużona do 16-go. Już jest 5.87.
    Obstawiam na 5.95.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 6. Data: 2011-08-15 18:12:17
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j249tl$b7k$1@news.onet.pl...

    > No i powtórka z rozrywki - przedłużona do 16-go. Już jest 5.87. Obstawiam
    > na 5.95.

    Wlasnie pękło 40k wniosków (5,95)
    wyższego pułapu się raczej już nie spodziewam ;)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-08-16 08:02:29
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 15 Sie, 20:12, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:j249tl$b7k$1@news.onet.pl...

    > Wlasnie pękło 40k wniosków (5,95)
    > wyższego pułapu się raczej już nie spodziewam ;)
    >
    > Pozdrawiam

    Na godzinę 10:00 jest 43047 wniosków. Założyłem lokatę i pokazuje mi
    5.87 % ale to wynika raczej z tego, że nie wszystkie wnioski zostały
    jeszcze opłacone. Marne szanse aby do końca dnia zrobić 7K wniosków
    ale...

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-08-16 15:43:21
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

> [...]
    > wiadomościnews:j249tl$b7k$1@news.onet.pl...

    > Wlasnie pękło 40k wniosków (5,95)
    > wyższego pułapu się raczej już nie spodziewam ;)

    Jest szansa, ze peknie 50K wnioskow.

  • 9. Data: 2011-08-16 17:31:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mariusz Machnio napisał(a) :

    > Jest szansa, ze peknie 50K wnioskow.

    I pękło :-)
    Kto by się spodziewał.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2011-08-16 18:17:56
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 16 Sie, 19:31, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > I pękło :-)
    > Kto by się spodziewał.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >    Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
    > wszystkie możliwości.]

    Teraz jeszcze tylko ludzie muszą wpłacić kasę na te nowe lokaty bo w
    systemie widzę, że nadal jest 5.87% na mojej "Wspólnej".

    Mariusz