  • 1. Data: 2012-03-08 07:50:10
    Temat: Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6,15%
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    http://getinonline.pl/lokata_na_szpilkach/
    oferta ważna 1 dzień
    Swoją drogą, to może mi ktoś powiedzieć czy można na infolinii Getinu
    hurtowo zmienić status lokat z odnawialnych na nieodnawialne? Nie chce
    mi się wisieć 30 min na słuchawce by się tego dowiedzieć ;)

  • 2. Data: 2012-03-08 08:46:29
    Temat: Re: Getin znowu wymyśla: lokata na szpilkach 6,15%
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Zamów rozmowę z opiekunem konta
    jak oddzwoni to zleć zamianę odnwaialnych
    na nieodnawialne

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-08 08:56:37
    Od: disnej <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2012, 08:50:10 UTC+1 użytkownik spider napisał:
    > http://getinonline.pl/lokata_na_szpilkach/
    > oferta ważna 1 dzień

    Dodając 1zł za założenie na skarbonkowym i dzieląc po 1000pln, wychodzi niezłe
    oprocentowanie.

  • 4. Data: 2012-03-08 08:57:07
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zamów rozmowę z opiekunem konta
    > jak oddzwoni to zleć zamianę odnwaialnych
    > na nieodnawialne

    o ile oddzwoni, 80% nie oddzwaniają

    erator/

  • 5. Data: 2012-03-08 09:03:18
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 8 Mar, 08:50, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> wrote:
> [...]
    > hurtowo zmienić status lokat z odnawialnych na nieodnawialne? Nie chce
    > mi się wisieć 30 min na słuchawce by się tego dowiedzieć ;)

    Od pewnego czasu mam "Oops! This page appears broken. DNS Error -
    Server cannot be found." przy próbie wejście na stronę GOLa

  • 6. Data: 2012-03-09 07:30:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 01:03:18 -0800, eisenberg napisał(a):

    > Od pewnego czasu mam "Oops! This page appears broken. DNS Error - Server
    > cannot be found." przy próbie wejście na stronę GOLa

    Sprawdź ustawienia swojej przeglądarki i komputera (z jakiego DNS
    korzystasz), bo to raczej nie ich wina tylko Twoja.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-03-09 07:32:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    $ dig getinonline.pl

    ; <<>> DiG 9.8.1-P1 <<>> getinonline.pl
    ;; global options: +cmd
    ;; Got answer:
    ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 44961
    ;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 4, ADDITIONAL: 0

    ;; QUESTION SECTION:
    ;getinonline.pl. IN A

    ;; ANSWER SECTION:
    getinonline.pl. 300 IN A 195.245.222.132

    ;; AUTHORITY SECTION:
    getinonline.pl. 80687 IN NS ns3.noblebank.pl.
    getinonline.pl. 80687 IN NS ns1.noblebank.pl.
    getinonline.pl. 80687 IN NS ns2.noblebank.pl.
    getinonline.pl. 80687 IN NS ns4.noblebank.pl.

    ;; Query time: 63 msec
    ;; SERVER: 213.186.33.99#53(213.186.33.99)
    ;; WHEN: Fri Mar 9 08:31:13 2012
    ;; MSG SIZE rcvd: 130

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-03-12 19:41:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    spider napisał(a) :
    > Swoją drogą, to może mi ktoś powiedzieć czy można na infolinii Getinu
    > hurtowo zmienić status lokat z odnawialnych na nieodnawialne? Nie chce
    > mi się wisieć 30 min na słuchawce by się tego dowiedzieć ;)

    Można. Testowane, działa.
    P.S. Ustawiasz na głośnomówiący i nie musisz wisieć :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]