  • 1. Data: 2012-03-07 20:38:33
    Temat: wdepnąłem w gowno pod nazwą toyotabank
    Od: quwert <Q...@Q...PL>

    W 2007 roku założyłem w toyotabank konto
    ale bardzo szybko zauważyłem że mam do czynienia
    z parodią banku i równie szybko chciałem rozwiązać
    umowę, niestety trwało to przeszło pół roku
    aż dopiero na początku 2008 po zalogowaniu się
    do serwisu zobaczyłem że nie jest wyświetlany
    numer konta o potem pojawiła się informacja
    "Serwis internetowy jest niedostępny"

    Aż do dzisiaj, otwieram kopertę a tam token toyotabanku???
    Automat białkowy na infolinii oznajmia że jestem klientem
    tego czegoś co ma w nazwie bank!!!

    Nie mam żadnego dokumentu ani umowy

    Może jakiś dobry człowiek podpowie
    jak rozstać się z tym parabankiem.
    Pamiętam że pisanie do nich nie ma sensu
    bo szybciej przejdę na emeryturę niż doczekam się
    odpowiedzi od tych ....

    W ramach rewanżu przekażę jeden procent na wikipedie.

  • 2. Data: 2012-03-07 21:27:36
    Temat: Re: wdepnąłem w gowno pod nazwą toyotabank
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "quwert" <Q...@Q...PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo szybciej przejdę na emeryturę niż doczekam się
    > odpowiedzi od tych ....
    >
    > W ramach rewanżu przekażę jeden procent na wikipedie.

    ten automat białkowy i toyota bank...
    rózne wątki, różne sytuacje, ten sam bank i ta sama niechęć...

  • 3. Data: 2012-03-07 21:39:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.03.2012 21:38, quwert pisze:
    > Może jakiś dobry człowiek podpowie
    > jak rozstać się z tym parabankiem.
    > Pamiętam że pisanie do nich nie ma sensu
    > bo szybciej przejdę na emeryturę niż doczekam się
    > odpowiedzi od tych ....

    Moze nie piszesz po polsku? Ja wyslalem proste wypowiedzenie, po 30
    dniach dostalem potwierdzenie zamkniecia rachunku.

  • 4. Data: 2012-03-07 21:40:05
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "quwert" <Q...@Q...PL> napisał w wiadomości

    > Aż do dzisiaj, otwieram kopertę a tam token toyotabanku???
    > Automat białkowy na infolinii oznajmia że jestem klientem
    > tego czegoś co ma w nazwie bank!!!

    Moze to ten, ktorego nie dostala moja kumpela ? :))))

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-03-08 07:42:55
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    quwert wrote:

> [...]
    > jak rozstać się z tym parabankiem.
    > Pamiętam że pisanie do nich nie ma sensu
    > bo szybciej przejdę na emeryturę niż doczekam się

    1.Złóż reklamację pisemnie,poleconym,napisz kiedy dokonywałeś wypowiedzenia
    umowy,niech ten dokument odnajdą,w końcu skanują dokumenty do
    archiwum-"sejfu",nie będzie problemu,żeby go odnaleźć pod Twoimi danymi.
    Na upartego kiedyś udało mi się telefonicznie reklamacje,złożyć, nie wiem
    jak to dziś funkcjonuje u nich ale siłą woli i głosu wszystko można ;)
    2.Albo jak masz dostęp do tego ich całego serwisu,wystąp o kod do sejfu-
    jesli nie masz,wtedy sam zobaczysz czy takie wypowiedzenie jest podpięte,
    3.ewentualnie niech dziewczyny z party line sprawdzą czy coś jest podpięte w
    sejfie i niech działają ;)

    życzę powodzenia ;)

  • 6. Data: 2012-03-08 09:44:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Mar 2012 21:38:33 +0100, quwert napisał(a):

    > Może jakiś dobry człowiek podpowie
    > jak rozstać się z tym parabankiem.
    > Pamiętam że pisanie do nich nie ma sensu
    > bo szybciej przejdę na emeryturę niż doczekam się
    > odpowiedzi od tych ....

    GIODO.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2012-03-08 21:21:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "quwert" 7kyc83hjn4dx.13b6q74xmxo82$....@4...net

    > Aż do dzisiaj, otwieram kopertę a tam token toyotabanku???
    > Automat białkowy na infolinii oznajmia że jestem klientem
    > tego czegoś co ma w nazwie bank!!!

    Chcą od Ciebie pieniędzy za ten token? Jeśli nie chcą,
    sprawdź czy masz potwierdzenie wypowiedzenia i daj 1%
    na rzecz towarzystwa opieki nad kotami.

    > W ramach rewanżu przekażę jeden procent na wikipedie.

    [albo kup w wysyłkowym sklepie żwirek i poślij Kaczyńskiemu;
    nawet jeśli jego koty mnie zużyją, nie zmarnuje się, bp córka
    (; po prezydencie ;) będzie miała gdzie lać; muszę uważać,
    aby nie napisać Kacyńskiemu, bo okaże się, że znów trafiłem]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-03-09 09:34:01
    Od: quwert <Q...@Q...PL>

    > Aż do dzisiaj, otwieram kopertę a tam token toyotabanku???

    W końcu znalazłem trochę dokumentów
    i mogłem się zalogować
    ale do nr. klienta nie było przypisane żadne konto,
    natomiast konsultant twierdzi, że jak najbardziej konto jest aktywne
    z saldem -500 zł(firmowe, pewnie opłaty stałe)

    Czyli cud
    konta nie mam ale opłaty są naliczane

    Jedynym plusem był konsultant, który wiedział o czym mówi
    i nie sylabizował formułki z monitora jak poprzedni moi rozmówcy.

    Mam ich dosyć dosyć dosyć!

  • 9. Data: 2012-03-09 09:40:34
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Mam ich dosyć dosyć dosyć!