  • Data: 2019-07-26 19:15:53
    Temat: Re: Getin lokaty online Skandal!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "allep" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8f8dc4c5-7dca-47d9-bc43-86fe8928991c@googlegrou
    ps.com...

    > jak chcesz zmienic z odnawialnej na nieodnawialna to nie pozwala (bo
    > wymaga to podania nr rachunku), tak samo jak chcesz zerwac lokate, nie da
    > sie bo przelew nie moze byc > 200k

    200k to chyba domyślny limit dla konta. Ale nie masz konta to imitu też
    nie... Czy było to gdzieś
    w umowie lub regulaminie (lokat, nie rachunków?).
    Ja bym się awanturował.
    O ile wiem, kiedyś mieli (mają?) "rach. techniczne", które i tak system
    zakładał nie informując. Miały na
    końcu 0001 (stąd "pierwszy normalny" rach. miał już końcówkę numeru 0002).
    Może da się w oddziale
    przez ten "techniczny" bez zakładania innego?

    Arek