  • 1. Data: 2008-10-15 17:38:33
    Temat: Getin - konto internetowe
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Mam pytanie do praktykow:
    Czy w Getinie da sie zalozyc konto "internetowe", ale bez karty debetowej?
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2008-10-15 18:01:25
    Temat: Re: Getin - konto internetowe
    Od: C...@g...com

    On 15 Paź, 19:38, "ls" <n...@n...pl> wrote:
    > Mam pytanie do praktykow:
    > Czy w Getinie da sie zalozyc konto "internetowe", ale bez karty debetowej?
    Tak

  • 3. Data: 2008-10-15 18:44:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ls" <n...@n...pl> wrote in message news:gd5a0u$2v8$1@news.onet.pl...
    > Mam pytanie do praktykow:
    > Czy w Getinie da sie zalozyc konto "internetowe", ale bez karty debetowej?
> [...]
    Tak
    mam takowe bez karty, okres od wniosku w placowce do czasu aktywacji trwa
    nawet kilka tygodni (moze cos poprawili, bo zakladalem to konto dosc dawno).
    poza tym idealne konto do lokat, bo bezplatne, i oszczedza sie czas nie
    stojac w kolejkach w placowce, zeby otworzyc czy zlikwidowac lokate.

  • 4. Data: 2008-10-15 19:29:15
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    śro, 15 paź 2008 o 22:39 GMT, Bogdan B. napisał(a):

    > Czy traktują poważnie te wpłaty deklarowane przy otwarciu konta?

    Ale co deklarowane? o co chodzi?
    Otwieralem konto 2 dni temu, nic ie musialem deklarowac, nie ma rzadnych
    ukrytych kosztow.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 5. Data: 2008-10-15 20:39:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

  • 6. Data: 2008-10-15 20:57:56
    Od: zedder <z...@o...pl>

    Bogdan B. pisze:

    > Czy traktują poważnie te wpłaty deklarowane przy otwarciu konta?

    Ja jak usłyszałem, że muszę się zadeklarować ile będę wpłacał kasy
    miesięcznie (wymóg - nie mniej niż 300) i czy będę wpłacał gotówkę, czy
    przelewał, czy będzie przychodziło moje wynagrodzenie na to konto itp..
    to po prostu zrezygnowałem. Obsługująca mnie Pani na pytanie poco im
    takie dane i czy są wiążące powiedziała, że nie są. Ja na to, że w takim
    razie nie maja sensu a ona na to, że takie mają procedury.
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-10-15 21:21:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zedder pisze:

    > Ja jak usłyszałem, że muszę się zadeklarować ile będę wpłacał kasy
    > miesięcznie (wymóg - nie mniej niż 300) i czy będę wpłacał gotówkę, czy
    > przelewał,

    Przelewal. Wysokosc zalezy od przyznanego limitu ;)

  • 8. Data: 2008-10-15 23:17:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Brzezi wrote:

    > Ale co deklarowane? o co chodzi?
    > Otwieralem konto 2 dni temu, nic ie musialem deklarowac,

    A co masz napisane w umowie rachunku, paragraf 2, punkty 1 i 2?

    > nie ma rzadnych ukrytych kosztow.

    Nie ma ukrytych kosztów, fakt.
    Czy "rzadnych" to nie wiem :-)

  • 9. Data: 2008-10-16 05:41:45
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 16 paź 2008 o 01:17 GMT, Bogdan B. napisał(a):

    > A co masz napisane w umowie rachunku, paragraf 2, punkty 1 i 2?

    paragraf 2:

    pkt1:
    nic nie jest zaznaczone, w ostatnim wykropkowanym polu "-----------------"

    pkt2:
    w wykropkowanym polu "-----------------", nic nie jest zaznaczone

    Czyli podsumowywujac, nie jestem zobowiazany do przekazywania na rachunek
    rzadnych srodkow.

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 10. Data: 2008-10-16 16:10:28
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Bogdan B. napisał(a) w wiadomości: ...

    >Czy traktują poważnie te wpłaty deklarowane przy otwarciu konta?

    Nie sądzę. Co zresztą sugerowano w oddziale. Zwłaszcza teraz...
    A jak jeszcze założysz lokatę...
    Poza tym był chyba wybór 300/mies. lub jakoś więcej ale w dłuższym
    okresie.
    Arek