  • 1. Data: 2008-10-15 15:06:29
    Temat: Wyplaty z bankomatów
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Rosja: masowe wyplaty z bankomatów
    http://biznes.onet.pl/0,1844461,wiadomosci.html
    (IAR, tm/15.10.2008, godz. 14:25)
    Mniejsze rosyjskie banki pracujace na prowincji informuja o poczatkach
    paniki wsród klientów. Ludzie zaczynaja masowo wyplacac z kont swoje
    oszczednosci.
    Przed niektórymi bankomatami na Syberii, Uralu czy na Dalekim Wschodzie
    ludzie ustawiaja sie w kolejkach, aby wyplacic pieniadze. Niepewnosc
    poglebiaja plotki, które pojawiaja sie w Internecie.
    Czesc ludzi przenosi swoje wklady do duzych panstwowych banków. Mniejsze
    banki, broniac sie przed odplywem pieniedzy, wprowadzaja ograniczenia
    finansowe. Na przyklad nie pozwalaja na przedterminowe likwidowanie wkladów
    oszczednosciowych, lub pobieraja marze w wysokosci 20 procent od wyjmowanego
    duzego wkladu.
    W Moskwie na razie nie widac oznak paniki. Bankomaty wyplacaja pieniadze
    zarówno w rublach, dolarach, jak równiez w euro.

    Pester

  • 2. Data: 2008-10-15 15:57:13
    Temat: Re: Wyplaty z bankomatów
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 15 Oct 2008 17:06:29 +0200, "Pester" <p...@o...pl> wrote:

    >W Moskwie [...] Bankomaty wyplacaja pieniadze
    >zarówno w rublach, dolarach, jak równiez w euro.
    tam maja dobrze :) do wyboru waluta w bankomacie.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2008-10-15 17:17:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tam maja dobrze :) do wyboru waluta w bankomacie.
    >
    > WAM

    każdy w kilku walutach?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-15 17:50:46
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2008-10-15, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > każdy w kilku walutach?

    Na Krymie, a dokładniej w Jałcie, są bankomaty tylko-Hrywny,
    Hrywny+USD, Hrywny+USD+EURO. Nie każdy ma 3 waluty, przeważają te
    Hrywny-only.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej