  • 11. Data: 2010-10-12 16:40:09
    Temat: Re: Getin idzie na wojnę z mBankiem
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Tu raczej dziennikarz Gazety.pl przesolił.

    wyglada na to, ze http://www.getinonline.pl/ juz dziala.
    mozna otwierac 2 miesieczna, nieodnawialna lokate z codzienna
    kapitalizacja na 5,64% na max. kwote 10k. jeden klient moze zalozyc
    tylko jedna lokate.
    testuje ktos? :)

    PG

  • 12. Data: 2010-10-12 16:47:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    niedlugo pozakladają 10 stron, już 3 są mają na....e

  • 13. Data: 2010-10-12 17:48:06
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8498031,Getin_i
    dzie_na_wojne_po_Wuju_z_mBankiem_.html

    > Ciekawe, ciekawe. Testy w open się skończyły, czas wysypać wisienki.
    > Tylko
    > na jak długo ich starczy? :)

    no zobaczymy, alior tez na poczatku byl wisienkowy, a potem oplaty za karty
    i wyplaty z bankomatow poszybowaly. nowy getin jakos musi zainteresowac
    rynek "internetowych" klientow, ale zobaczymy po ilu miesiacach czarnecki
    zmieni toip, wszak filantropem to on nie jest.

    ja poki co zostaje przy debetowce eb i db :)

  • 14. Data: 2010-10-13 11:38:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 18:40:09 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

    > wyglada na to, ze http://www.getinonline.pl/ juz dziala.
    > mozna otwierac 2 miesieczna, nieodnawialna lokate z codzienna
    > kapitalizacja na 5,64% na max. kwote 10k.

    Jak im wyszło, że 5.64% to odpowiednik lokaty 7%?

    Liczyli po 19% od każdej kapitalizacji dziennej? Jeśli tak, to bardzo
    kretywne podejście...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl