  • 1. Data: 2010-12-16 21:36:11
    Temat: [Getin] Nieprzyjęcie nowych warunków ROR a lokata z codziennym naliczaniem odsetek
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Czy istnieje jakakolwiek szansa na zmuszenie Getina do wypłaty pełnych
    odsetek z lokaty z dziennym naliczaniem w momencie nieprzyjęcia nowych
    warunków (wprowadzenie opłaty za konto)?
    Lokata ta jest ściśle powiązana z posiadaniem ROR tzn. wypowiedzenie
    rachunku ror skutkuje wypowiedzeniem umowy lokat.
    Niby regulamin ror mówi ze nieprzyjęcie nowych warunków jest
    równoznaczne z wypowiedzeniem umowy przez właściciela rachunku ale
    inicjatorem niekorzystnych warunków jest Getin.

    Darek

  • 2. Data: 2010-12-16 22:05:20
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niby regulamin ror mówi ze nieprzyjęcie nowych warunków jest równoznaczne
    > z wypowiedzeniem umowy przez właściciela rachunku ale inicjatorem

    :((

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-12-16 22:22:00
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Chyba nie,pisałam do nich i odpowiedzieli mi,że nieprzyjęcie warunków i
    rozwiązanie umowy o konto jest równoznaczne z zerwaniem lokat,które
    powiązane są z kontem ror. Jednym słowem,zostaliśmy postawieni pod murem i
    co byśmy nie zrobili i tak Getin jest górą. Ja konto zakładałam w
    listopadzie,więc gdybym chciala zerwać umowę zapłacę 50,- zł ,a jak nie
    przyjmę ich warunków, to jeszcze więcej stracę na zerwanych lokatach. Nie
    widzę wyjścia z tej pułapki,a cholerne banki i tak wychodzą na swoje i robią
    z nami co chcą.

    Grażyna

  • 4. Data: 2010-12-16 22:58:39
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    a przepraszam ja mam takie konto w getinie i ono sie nazywa chyba ror
    e-getin czy ono też będzie płatne - bo pisze tylko o wariantach getin24 czy
    ja mam własnie to?

  • 5. Data: 2010-12-16 23:12:28
    Od: noname <n...@n...pl>

    moze trzeba by napisac do UOKiK - moim zdaniem gdyby getin gral fair,
    powinien dac dwa rozwiazania do wyboru

    1) akceptujemy nowe warunki i zostawiamy lokaty
    2) nie akceptujemy warunkow, ale lokaty nie sa traktowane jako zerwane,
    tylko getin je zamyka ale naliczajac normalnie odsetki do dnia zamkniecia

    moim zdaniem UOKiK powinien sie zajac obecna sytuacja, bo co byloby
    gdyby getin zamiast kilku zlotych wpadl na pomysl, by np wprowadzic
    oplate za rachunek w wysokosci 10 tys. zlotych miesiecznie? wtedy
    wszyscy musieliby pozamykac lokaty i krotkoterminowo bank niezle by na
    tym wyszedl (nie placac pelnych odsetek), bo dlugoterminowo opinia o
    banku bylaby.....

  • 6. Data: 2010-12-16 23:31:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Anna" <a...@o...pl> wrote in message
    >a przepraszam ja mam takie konto w getinie i ono sie nazywa chyba ror
    >e-getin czy ono też będzie płatne - bo pisze tylko o wariantach getin24 czy
    >ja mam własnie to?

    Wyznacznikiem sa konta pakietowe, czyli jak masz TOP wyzej oprocentowany niz
    standardowo, to znaczy, ze masz pakiet i podwyzka wlasnie tego dotyczy.
    Ja mam stary ROR internetowy i jego raczej podwyzka nie dotyczy, bo juz go
    nie otwieraja od 2009, a poza tym tam nie bylo takiego powiazania lokat z
    kontem czy TOP.

  • 7. Data: 2010-12-16 23:33:30
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-12-17 00:12, noname pisze:
    > moze trzeba by napisac do UOKiK - moim zdaniem gdyby getin gral fair,
    > powinien dac dwa rozwiazania do wyboru

    Właśnie się nad tym zastanawiam. Ewentualnie w reklamacji wspomnę o
    skardze do UOKIK

    Darek

  • 8. Data: 2010-12-17 07:54:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "noname" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pozamykac lokaty i krotkoterminowo bank niezle by na tym wyszedl (nie
    > placac pelnych odsetek), bo dlugoterminowo opinia o banku bylaby.....

    Moim zdaniem masz racje i zastosowany przez Getin manewr narusza zbiorowe
    interesy konsumentów.

  • 9. Data: 2010-12-17 08:13:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 16 Dec 2010 23:22:00 +0100, "Grażyna.Ł"
    <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >powiązane są z kontem ror. Jednym słowem,zostaliśmy postawieni pod murem i
    >co byśmy nie zrobili i tak Getin jest górą. Ja konto zakładałam w

    sugeruję (zbiorowy) kontakt z UOKiK. To mi na milę pachnie klauzulą
    niedozwoloną - bo bank jednostronnie zmienia warunki w okresie jej
    trwania.
    IMHO proszą się o parę milionów kary, nie oni pierwsi i nie pierwszy
    raz: http://www.uokik.gov.pl/szukaj.php?szukaj=Getin&x=0&
    y=0 .

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2010-12-17 08:44:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > Niby regulamin ror mówi ze nieprzyjęcie nowych warunków jest równoznaczne
    > z wypowiedzeniem umowy przez właściciela rachunku ale inicjatorem

    A mówiłem. A pisałem...............

    "W starym Getinie .zeby zalozyc lokate intenetowa trzeba posiadac ich ROR.
    Jak wprowadza zmiany w TOiP RORu, to nie mozesz zamknac rachunku ROR bo
    powoduje to automatyczna likwidacje lokat ( bez odsetek).
    Tak maja w regulaminie. Wole Opena."

    http://www.forum.pieniadz.pl/stary,getin,vs,open,lok
    ata,na,3,mies,t18181.html

    wiatrak