  • 1. Data: 2010-12-16 18:56:16
    Temat: getinonline, lokata na start, eksperymenty
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    Czołem.
    Troszkę pokombinowałem.
    Zakładałem ww. lokatę, dla siebie i dla żony.
    Lokata jest "jednorazowa", czyli jedna osoba może mieć tylko jedną taką
    lokatę.
    W regulaminie stoi, ze kasa na lokatę ma wpłynąć z konta, którego
    założyciel lokaty jest właścicielem. A ja pokombinowałem, bo na lokatę
    żony przelałem wprost z mojego konta, bo nie chciało mi się mieszać, a w
    dodatku wpisałem siebie jako beneficjenta przelewu. No i przeszło.
    Dodatkowo, przy kwocie 10k efektywne oprocentowanie = 5.657%
    (zaokrąglenie groszy)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2010-12-17 07:27:29
    Temat: Re: getinonline, lokata na start, eksperymenty
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Dec 16, 7:56 pm, Maruda <n...@c...pl> wrote:
> [...]
    > (zaokrąglenie groszy)
    >
    > --
    > Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

    Optymalna kwota to 9998.68 czyli 5.66%

  • 3. Data: 2010-12-18 12:31:26
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Pr0NET" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > dodatku wpisałem siebie jako beneficjenta przelewu. No i przeszło.
    > Dodatkowo, przy kwocie 10k efektywne oprocentowanie = 5.657%

    ---------------------

    Naprawdę ktoś tak optymalizuje? Nie wygodniej zaokrąglić sobie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-12-20 09:25:04
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Dec 18, 1:31 pm, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > U ytkownik "Pr0NET" <b...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:f13e7a1d-ab7e-4eb9-b9c0-a3570dbcc096@w17g2000
    yqh.googlegroups.com...

    > Optymalna kwota to 9998.68 czyli 5.66%
    >
    > Naprawd kto tak optymalizuje? Nie wygodniej zaokr gli sobie?
    >
    > --
    > Jan Werbi ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Ja tam optymalizuje :d. Tutaj kwota jest dosyć duża ale jak masz 100
    lokat po 1k zl i z każdej masz 1 zł dziennie to rocznie jest to 356 zł
    więcej a obliczenie optymalizacji zajmuje 2 minuty.