eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank, karta i gorzkie żale › Re: Getin Bank, karta i gorzkie żale
  • Data: 2015-05-27 16:50:15
    Temat: Re: Getin Bank, karta i gorzkie żale
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-05-27 15:05, Krystek pisze:
    > W dniu 2015-05-27 12:38, zenonka7 <"!"> gmail.com pisze:
    >> W dniu środa, 27 maja 2015 00:15:26 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
    >>
    >>> Karty w mieszkaniu znaleźć nie mogę (nie używałem w ogóle), w notatkach
    >>> z danymi rachunków numeru karty nie wpisałem. To może interfejs WWW do
    >>> rachunku? Loguję się a tam środkowe numery karty zagwiazdkowane.
    >>
    >> A nie łatwiej po prostu zastrzec kartę przez stronę WWW?
    >> Zastrzeżenie w 98% przypadków skończy się definitywnym zamknięciem
    >> karty. Problem może tylko być, jeśli w ciągu miesiąca kończy się
    >> termin starej karty. Tu szczegóły:
    >> http://zamknijkonto.pl/jak-zamknac-karte-do-konta-w-
    getin-online-open-online-getin-bank
    >>
    > Może i łatwiej, ale nie chcę by się odnawiała, bo po 1 lipca będą za
    > wydaną kolejną kartę miesięczne opłaty.

    No to gwoli informacji: telefonicznie nie da się wypowiedzieć umowy.
    Można jedynie kartę zastrzec (i ewentualnie poprosić, by w systemie
    odznaczyli opcję automatycznego wznawiania karty).

    Trzeba wypełnić ten formularz:
    <http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/odstapienie_o
    d_karty.pdf> i
    wysłać pocztą lub zostawić w placówce Getinu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1