  • Data: 2018-01-31 12:54:25
    Temat: Re: Gdzie zaparkować oszczędności?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 31 stycznia 2018 12:24:56 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
    odpowiednika 30k w dewizach - w złotówkach nie warto,
    > Nie ten warunek będę spełniał.
    To wiem, ale polecałeś to rozwiązanie dla OP mającego 50k, dlatego wolałem naświetlić
    negatywne cechy tego rozwiązania.

    Cóż, zmuszać oczywiście się nie da, ale też nie ma co tego polecania demonizować.
    W celu zrealizowania polecania trzeba wypełnić formularz, gdzie wpisuje się dla
    polecanego oraz polecającego: imię, nazwisko, mail, telefon i PESEL (PESEL dla
    polecanego dopiero od niedawna, jak polecałem mamę do KK to jeszcze nie było).
    Więc można to rozwiązać tak, że to polecający podaje te dane polecanemu - a polecany
    wypełnia formularz. Otrzymanie premii przez polecającego zależy przecież od
    spełnienia warunków przez polecanego.
    A wymagali zgody jedynie na udostępnienie informacji (tajemnicy bankowej, hoho) o
    tym, że polecany założył konto i spełnił warunki - bo tego polecający, przez
    otrzymanie premii, dowiaduje się bezwiednie. Nic więcej.
    Zaś promocję 600zł oczywiście można łączyć z poleceniem.
    Premię za polecenie dostaje oczywiście polecający (trochę to głupie, żaba ma lepiej,
    dostaje/dostwał i polecany i polecający) - ale można się podzielić.

    A dużo ten limit obniżyli bez dostarczania papierów? Bo to dość cenna informacja dla
    prowadzących DG czy właścicieli spółek, którzy by KK w citku bez zbędnych problemów
    chcieli.
    Aha, i co w końcu musiałeś im dać, poza oświadczeniami? Pewnie skan/xero dowodu - a
    czy coś jeszcze?
    Podczas rozmowy telefonicznej precyzowałeś źródło dochodów, czy było tylko o sumie?