  • Data: 2018-01-31 17:07:01
    Temat: Re: Gdzie zaparkować oszczędności?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dużo ten limit obniżyli bez dostarczania papierów? Bo to dość cenna informacja
    dla prowadzących DG czy właścicieli spółek, którzy by KK w citku bez zbędnych
    problemów chcieli.
    > Aha, i co w końcu musiałeś im dać, poza oświadczeniami? Pewnie skan/xero dowodu - a
    czy coś jeszcze?
    > Podczas rozmowy telefonicznej precyzowałeś źródło dochodów, czy było tylko o sumie?

    Jeśli uważasz, że komuś się może przydać to napiszę, ale wtedy
    (czerwiec/lipiec) już coś o tym pisałem.
    Od KK Citi skutecznie odstraszała mnie lista wymaganych dokumentów.
    Promocja 400zł do wydania w morele.net skłoniła mnie do spróbowania.

    Najpierw poszedłem do oddziału pogadać. Tam gość zgodził się ze mną, że
    skoro sp.j. to musimy sobie przecież jakoś z firmowego na prywatne
    przelewać i te przelewy powinny wystarczyć za potwierdzenie dochodów,
    ale niestety w oddziale nie da się skorzystać z promocji.

    Dlatego wypełniłem zgłoszenie.
    Jak pani do mnie zadzwoniła to dała się przekonać, że powinno wystarczyć.
    Wysłałem:
    - PITa i UPO (nadpłata więc nie było przelewu podatku)
    - potwierdzenia wszystkich przelewów z firmy do mnie za 3 miesiące,
    - potwierdzenia przelewów do ZUSu (płacone z osobistego konta),
    Nie zgodziłem się wysyłać skanu dowodu mailem - zaszedłem do oddziału
    aby sobie zeskanowali (naiwnie zakładam, że nie wysyłają tego mailami).

    Po kilku dniach, że przyznają mi limit 17k, ale brakuje im listy
    wszystkich transakcji z konta z którego płacimy zaliczki na podatek za 3
    miesiące, albo zaświadczenia z US o nie zaleganiu.

    Ja: Nie będę latał do US z powodu głupiej KK i słyszałem, że lista
    kontaktów handlowych jest jedną ze składowych wartości firmy a jako
    jeden z 6 wspólników to musiałbym chyba dostać zgodę od pozostałych na
    ujawnianie takich informacji. Konto obsługuje wspólnik w Pile (ja jestem
    w Gdańsku) i nie będę mu przecież głowy zawracał bo mi się zachciało KK.
    W związku z tym z przykrością rezygnuję z karty.

    Po kilku dniach napisali, że obniżą limit do 14k i mi ją dadzą.
    No i mam.
    P.G.
    P.S.
    Przypuszczam, że mam bardzo dużo punktów w BIK, co mogło mieć wpływ na
    decyzję.