  • 1. Data: 2015-02-13 14:22:25
    Temat: Gdzie założyc konto oszczednosciowe ??.
    Od: MarekP <m...@n...pl>

    Jak w temacie. Żeby było w miare dobre oprocentowanie.

  • 2. Data: 2015-02-13 18:01:38
    Temat: Re: Gdzie założyc konto oszczednosciowe ??.
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 13 lutego 2015 14:22:29 UTC+1 użytkownik MarekP napisał:
    > Jak w temacie. Żeby było w miare dobre oprocentowanie.

    Zależy jaka kwota i czy masz już konto w danym banku. Na szybko:

    Millennium 3,3% do 30tys.
    BGŻOptima 3% do 100tys.
    BankSmart 3% do 50tys. (3.5% dla nowych klientów)

  • 3. Data: 2015-02-13 18:54:55
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > BankSmart 3% do 50tys. (3.5% dla nowych klientów)

    Oprocentowanie rachunku: 2,95 %
    Saldo rachunku > 50k PLN
    "Stary" klient.

  • 4. Data: 2015-02-14 21:57:15
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-13 o 18:01, az.anonim pisze:

    > Zależy jaka kwota i czy masz już konto w danym banku. Na szybko:
    >
    > Millennium 3,3% do 30tys.
    > BGŻOptima 3% do 100tys.
    > BankSmart 3% do 50tys. (3.5% dla nowych klientów)

    Meritum 3% bez limitu.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-02-15 11:54:07
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    U mnie w meritum jest 2,9% i tak chyba mają ci ze starszymi rachunkami
    oszczednościowymi. Nie pamiętam jaka była data graniczna.

  • 6. Data: 2015-02-15 13:33:23
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-15 o 11:54, az.anonim pisze:
    > U mnie w meritum jest 2,9% i tak chyba mają ci ze starszymi rachunkami
    oszczednościowymi. Nie pamiętam jaka była data graniczna.

    Być może. Ja mam 3% i jest to promocja do 28.02, aczkolwiek od kilku
    miesięcy stale przedłużana na kolejny miesiąc. Czy przedłużą na marzec -
    czas pokaże.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-02-17 22:18:10
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-02-15 o 11:54, az.anonim pisze:
    > U mnie w meritum jest 2,9% i tak chyba mają ci ze starszymi rachunkami
    oszczednościowymi. Nie pamiętam jaka była data graniczna.

    Załóż sobie w systemie transakcyjnym kolejny rachunek oszczędnościowy, i
    będzie na 3%.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2015-02-18 12:06:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.D." mc0b6c$p47$...@n...news.atman.pl

    > Załóż sobie w systemie transakcyjnym kolejny
    > rachunek oszczędnościowy, i będzie na 3%.

    Potwierdzam i dziękuję za radę.

    Czy dobrze widzę, że wyciągi słane pocztą z trąbką są za free?

    http://static.meritumbank.pl/asset/t/o/i/toip_ki_843
    .pdf

    Na trzy zlecenia otwarcia KO -- pierwsze zostało rozpatrzone
    pozytywnie, zaś dwa kolejne zostały odrzucone. Miałem 3 KO,
    jedno Zarabiające (osobiste) i jedno Silnie Zarabiające.

    Obecnie mam sześć kont, z czego jedno KO na 3%.

    -=-

    lokata na 3 miesiące 2.9%
    lokata na 6 miesięcy 3.0%

    Bardzo ciekawe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-02-18 16:06:23
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 22:18:06 UTC+1 użytkownik J.D. napisał:
    oszczednościowymi. Nie pamiętam jaka była data graniczna.

    > Załóż sobie w systemie transakcyjnym kolejny rachunek oszczędnościowy, i
    > będzie na 3%.

    Faktycznie, to jest rozwiązanie.

    Szoda tylko że w pełni onlajnowy bank na jakiego się kreuje Meritum i w którym
    wszystko miało być załatwiane przez system transakcyjny mimo że pozwala na założenie
    rachunku oszczędnościowego online to żeby taki rachunek zamknąć zmusza do wysyłania
    odręcznie podpisanego wniosku listem poleconym.

    Wygląda to na syndrom zaliorowania i wprowadzanie "wyższej kultury bankowości".
    Żenada...

  • 10. Data: 2015-02-19 22:57:35
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Obecnie mam sześć kont, z czego jedno KO na 3%.
    >
    > -=-
    >
    > lokata na 3 miesiące 2.9%
    > lokata na 6 miesięcy 3.0%
    >
    > Bardzo ciekawe.

    Ku Twojej wiadomosci - Krokodyl do mnie wczoraj dzwonil
    i zaproponowal 3,8 na 9m - do 50k max

    2 godz. wczesniej dzwonila Idea - z oferta 3,5 / 3m
    - i oczywiscie klasycznie usilowali wcisnac strukture :]

    Dzien wczesniej dzwonil jakis nawiedzony z Rajfiego z ubezpieczeniami - LOL
    - pare minut zarobilem .... za przychodzące ;)

    Pozdro