  • 1. Data: 2015-02-12 09:38:49
    Temat: Eurobank konto Prestige
    Od: ls <l...@w...pl>

    Chce zalozyc sobie to konto.
    Moze ktos majacy takie konto dac mi kod polecajacy?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2015-02-12 22:07:19
    Temat: Re: Eurobank konto Prestige
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-02-12 o 09:38, ls pisze:
    > Chce zalozyc sobie to konto.
    > Moze ktos majacy takie konto dac mi kod polecajacy?

    Dzięki temu kodowi nie płacisz za prowadzenie konta, więc daje on
    niewiele, bo z wpływami 3k też się nie płaci, a i bez kodu można
    przystąpić do programu. No ale jak chcesz to masz - wysłałem Ci mejlem.

  • 3. Data: 2015-02-12 22:09:43
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-02-12 o 22:07, gral pisze:

    > Dzięki temu kodowi nie płacisz za prowadzenie konta, więc daje on
    > niewiele, bo z wpływami 3k też się nie płaci, a i bez kodu można
    > przystąpić do programu. No ale jak chcesz to masz - wysłałem Ci mejlem.

    aha, żeby było jasne - polecany nie ma z tego kompletnie nic :)

  • 4. Data: 2015-02-12 22:28:08
    Od: gral <n...@e...pl>

    > aha, żeby było jasne - polecany nie ma z tego kompletnie nic :)

    polecający miało być

  • 5. Data: 2015-02-13 08:13:59
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 22:07:09 UTC+1 użytkownik gral napisał:

    > Dzięki temu kodowi nie płacisz za prowadzenie konta, więc daje on
    > niewiele, bo z wpływami 3k też się nie płaci, a i bez kodu można
    > przystąpić do programu. No ale jak chcesz to masz - wysłałem Ci mejlem.

    Dzieki!
    Zaloze po 20II.

    --
    pozdr.