  • 1. Data: 2015-02-13 09:04:40
    Temat: Getinonline - znów problem
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    Getinonline tak często wprowadza zmiany w systemie, że nie ma chyba czasu je
    weryfikować. Po ostatniej weekendowej aktualizacji zauważyłem, że nie widać
    blokad operacji wykonanych kartą. Saldo i dostępne środki są podawane
    prawidłowo, ale już sumaryczna informacja o blokadach podaje zero i w
    historii operacji nie ma ani jednej blokady. Synchronizacja konta przez
    konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
    "klątwa klonów"?

  • 2. Data: 2015-02-13 10:05:42
    Temat: Re: Getinonline - znów problem
    Od: b...@o...pl

    Ja mam normalnie. Przeniesiony do secure.getinbank.pl z dawnego OF,
    widzę w historii wszystkie moje operacje kredytówką, a po rozwinięciu
    szczegółów także czy to jest blokada czy kwota zaksięgowana.
    Wczorajsze i dzisiejsze blokady OK, reszta rozliczone.

  • 3. Data: 2015-02-13 10:43:52
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

[...]

    Dzięki. Ja nie zostałem przeniesiony i loguję się do secure.getinonline.pl

  • 4. Data: 2015-02-19 11:15:52
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 13-02-2015 o 09:04, as pisze:
    > konsultanta nie pomaga. Czy ktoś ma podobnie, czy tylko mnie dotknęła
    > "klątwa klonów"?

    Ja od początku grudnia mam złe saldo i brak operacji w historii
    majle, telefony, reklamacje - nic nie pomaga
    Na reklamację otrzymałem oficjalne pismo z przeprosinami i opisem
    'przejściowych problemów które zostały rozwiązane' - no bomba tylko że
    nic nie poprawili
    czasem tylko zsynchronizują konto i jest dobre saldo - przez moment do
    następnej operacji
    Dodatkowo od listopada nie przesyłają już wyciągów poczta wewnętrzną
    wiec kompletnie nie wiem co się dzieje na koncie