  • 1. Data: 2002-03-26 08:59:11
    Temat: Re: Gdzie w Wawie moge zrobić przelew w Euro do Niemiec
    Od: "Marcin Delimedjac" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Giaco" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:a7pbsd$1ud6$1@pingwin.acn.pl...
    > to nie jest prawda, wiem już że pko bp nie świadczy takiej usługi dla
    ludzi
    > którzy nie mają u nich konta osobistego, pko sa natomiast świadczy
    przelewy
    > tylko w dolarach

    Witam!

    ja przelewy zagraniczne robie przez BRE BANK
    dobrze i tanio

    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-26 09:26:19
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    w każdym nie wirtualnym banku ...........

  • 3. Data: 2002-03-26 09:48:53
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > to nie jest prawda, wiem już że pko bp nie świadczy takiej usługi dla ludzi
    > którzy nie mają u nich konta osobistego, pko sa natomiast świadczy przelewy
    > tylko w dolarach

    to tez nie jest do konca prawda. PekaoSA robi naprawde przelewy w wielu
    walutach. Nie wiem czy dla nie-klientow.
    A ja polecam Kredyt Bank. Nie-klientow tez przyjmuja. Trzeba isc do oddzialu.

    ZN

  • 4. Data: 2002-03-26 18:00:27
    Od: "Giaco" <g...@o...pl>

    Witam

    W którym banku w warszawie mogę zrobić przelew (a właściwie wpłatę
    gotówkową) w euro do banków w niemczech i włoszech, posiadam konto tylko w
    mBanku

    dziekuję i pozrawiam
    giacomo

  • 5. Data: 2002-03-26 18:26:41
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to tez nie jest do konca prawda. PekaoSA robi naprawde przelewy w wielu
    > walutach. Nie wiem czy dla nie-klientow.
    > A ja polecam Kredyt Bank. Nie-klientow tez przyjmuja. Trzeba isc do
    oddzialu.

    Ja bym znowu ze swojej strony KB zdecydowanie odradzal. Przy wplacie na
    konta rezydentow w Polsce sa duze problemy :(

  • 6. Data: 2002-03-26 18:40:51
    Od: "Giaco" <g...@o...pl>

  • 7. Data: 2002-03-28 15:58:18
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Rafal <m...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7qed5$ab7$...@n...gazeta.pl...

    > Ja bym znowu ze swojej strony KB zdecydowanie odradzal. Przy wplacie na
    > konta rezydentow w Polsce sa duze problemy :(

    Chyba na konta nie-rezydentow.
    A klopoty sa w kazdym banku. Istnieje obowiazek kontroli dewizowej.

    Karol