  • 1. Data: 2007-02-17 23:33:09
    Temat: Gdzie w W-wie można zrobić przelew zagraniczny na konto??
    Od: "kxxxxwxxxx" <k...@x...pl>

    Witam, mam taki problem, nigdzie nie mogę wysłać pieniędzy na konto bankowe
    w Irlandii, a jeśli już gdzieś się da to są to banki ale one wymagają aby
    mieć u nich konto. Lukas bank w którym mam konto niestety nie wykonuje
    przelewów na konta zagraniczne. Może ktoś potrafi mi pomóc.

  • 2. Data: 2007-02-18 07:42:02
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > mieć u nich konto. Lukas bank w którym mam konto niestety nie wykonuje
    > przelewów na konta zagraniczne. Może ktoś potrafi mi pomóc.

    W BPH na pewno bez konta możesz zrobic przelew nie posiadając konta.
    Pokryjesz jednak z góry: opłatę za przelew, opłatę za wpłatę gotówkowa i
    kosztu banku zagranicznego. Mało nie wyjdzie (ze 150 minimalnie).
    Moze gdzie indziej wyjdzie taniej.

    Darek

  • 3. Data: 2007-02-18 08:40:02
    Od: "szymek" <s...@u...com.spam>

    Użytkownik "kxxxxwxxxx" <k...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieć u nich konto. Lukas bank w którym mam konto niestety nie wykonuje
    > przelewów na konta zagraniczne. Może ktoś potrafi mi pomóc.
    otworz w nordea konto i po sprawie: jedno konto - walutowe i dewizowe w
    jednym.

    Pozdrawiam
    szymek

  • 4. Data: 2007-02-18 13:40:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "szymek" <s...@u...com.spam> wrote in message

    > otworz w nordea konto i po sprawie: jedno konto - walutowe i dewizowe w
    > jednym.

    Dewizowe? Znaczy, ze moge na nim trzymac weksle albo czeki? ;)

    mk

  • 5. Data: 2007-02-18 18:12:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kxxxxwxxxx" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

    > w Irlandii, a jeśli już gdzieś się da to są to banki ale one wymagają aby
    > mieć u nich konto.

    A jak Ty chcesz zrobic PRZELEW nie posiadajac konta?????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2007-02-18 22:33:15
    Od: "slawek kozlowski" <s...@a...pl>

    kiedys wysylalem z PKObp do stanow, ale to bylo w 2004 roku, nie wiem czy
    teraz sie da
    nie mialem tam konta
    slawekk

  • 7. Data: 2007-02-19 06:19:41
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > kiedys wysylalem z PKObp do stanow, ale to bylo w 2004 roku, nie wiem czy
    > teraz sie da
    > nie mialem tam konta
    > slawekk

    SDD'owi chodziło o słowo "przelew" który robi się z konta na konto. W innym
    wypadku jest to "wpłata"
    Po za tym tnie się cytaty i odpowiada pod postem

    Darek

  • 8. Data: 2007-02-19 11:36:46
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W PKO BP za bodajże 50 zł ryczałtu, powinieneś znać IBAN dla rachunku beneficjenta i
    SWIFT banku.
    JaC

    > Moze gdzie indziej wyjdzie taniej.

    It has removed 3103 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!