  • 21. Data: 2004-03-18 23:02:43
    Temat: Re: [OT] Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > takie dwie bzdury na miare SE sobie wychwycilem....SE to sobie nawet
    > ekspertow dobrac nie umie...

    Eksperci są zaliczani do poważnych, choć pewnie większości
    buraków te nazwiska niewiele mówią.
    Nawiasem mówiąc uważam ruch SE za niezły, gdyż może tą
    drogą dotrze się przynajmniej do części otumanionych zwolenników
    tego niebezpiecznego pajaca (no, przynajmniej do tych którzy potrafią
    czytać i czasem robią z tego uzytek).

    Masz jakiś kompleks na tym punkcie ?

    Pix

  • 22. Data: 2004-03-18 23:48:37
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Eksperci są zaliczani do poważnych, choć pewnie większości
    > buraków te nazwiska niewiele mówią.

    Skoro eksperci nie maja pojęcia, to może chociaz Ty sobie zdajesz sprawe ile
    trzeba miec glosow w sejmie, zeby zmienic konstytucje RP ? Czy tak po prostu
    uwierzyles SE ?

> [...]
    > drogą dotrze się przynajmniej do części otumanionych zwolenników
    > tego niebezpiecznego pajaca (no, przynajmniej do tych którzy potrafią

    Osobiscie uwazam, ze nagonka na Leppera, ktora obserwujemy w ostatnich
    dniach (łącznie z próbami ośmieszania, np. zaspół Def Lepper w trzecim
    programie polskiego radia) bardziej mu pomaga niz szkodzi, ale to moje
    skromne zdanie...

    > nie
    > ryj
    >
    > Masz jakiś kompleks na tym punkcie ?

    Na punkcie szczurzego ryja Lewandowskiego ?

    MAd Hat
    ter

  • 23. Data: 2004-03-19 08:29:49
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <c3cgv6$h9k$1@nemesis.news.tpi.pl> $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > Wlasnie, wlasnie nie taki Lepper straszny jak go maluja... Osobiscie tez
    > wole kurwiki Bergerowej od szczurzego ryja Lewandowskiego (Janusza)

    Może zasponsorujemy koledze bilet na Białoruś?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | RMRMG .
    . gg: #2311504 | signature .

  • 24. Data: 2004-03-19 12:00:27
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Oczywiście, że najbardziej to bym się cieszył jakby UPR była u władzy,
    > ale z dwojga złego wolę już PO.

    Jakby UPR doszła do władzy, to następnego dnia twój kredyt mieszkaniowy
    nazywałby się normalnym komercyjnym, a ciebie premier nazwałby złodziejem

    PS. Jak widać nie tylko lepperowy nie wiedzą na kogo głosują, no ale to
    Polska...

    Slogany, slogany, slogany.... prostym spoleczenstwem rzadzi sie
    sloganami...dla jednych mniej podatkow, dla innych wyzsze place minimalne...

    MAd Hat
    ter

  • 25. Data: 2004-03-19 12:42:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 19 Mar 2004 13:00:27 +0100, w <c3enak$b8e$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Slogany, slogany, slogany.... prostym spoleczenstwem rzadzi sie
    > sloganami...dla jednych mniej podatkow, dla innych wyzsze place minimalne...

    I dlatego dla mnie zwolennicy UPR _niczym_ nie różnią się od lepperowców.
    Tylko hasła mają inne. Cała reszta dalej do dupy :).

  • 26. Data: 2004-03-19 14:38:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    ile
    > trzeba miec glosow w sejmie, zeby zmienic konstytucje RP ? Czy tak po

    Artykuł omawia tylko różne aspekty wprowadzania w życie szalonych
    pomysłów "wodza". O tym czy będzie miał okazję realizować je wszystkie,
    tylko część, czy też może żadnego to dopiero zadecyduje lud przy urnach
    wyborczych.
    BTW - aktualny link do artykułu:
    http://www.superexpress.pl:8080/archiwum.asp?element
    =175554

> [...]
    > dniach (łącznie z próbami ośmieszania, np. zaspół Def Lepper w trzecim
    > programie polskiego radia) bardziej mu pomaga niz szkodzi, ale to moje

    Tutaj się zgadzam, ale tylko częściowo bo w większości przypadków
    nie wygląda to wcale na nagonkę tylko raczej kontynuację kampanii
    promocyjnej.

    Ano.

    Pix

  • 27. Data: 2004-03-19 14:56:08
    Od: " gosc_pek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A pamieta ktoś jakie było pytanie?

  • 28. Data: 2004-03-19 15:11:45
    Temat: Re: Gdzie uciekac z tonacego okretu?
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message

    > W zwiazu z perspektywa dojscia tego idioty z samo-brony do wladzy,
    > w jakim banku zagranicznym Polak moze stosunkowo latwo zalozyc konto?
    >
    > Najlepiej aby bylo to cos na wzor mBank (tzn wszystko przez internet,
    > niskie oplaty za prowadzenie), konto chcialbym miec prowadzone w USD.

    Lepper dla niektorych jawi sie jako czlowiek spoza ukladow i jedyna szansa
    na zmiany i pozadny kop w d... dla starych elit.

    IMHO Ci ktorzy maja taka nadzieje jak zwykle srodze sie zawioda.
    Jesli mozna sobie wyobrazic gorszy rzad niz Millerowy, to wlasnie z Lepperem
    u steru.

  • 29. Data: 2004-03-19 19:40:10
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Jakby UPR doszła do władzy, to następnego dnia twój kredyt mieszkaniowy
    > nazywałby się normalnym komercyjnym, a ciebie premier nazwałby złodziejem

    A co niby jest takiego niekomercyjnego w moim kredycie i dlaczego niby
    jestem złodziejem?

    Jakoś nie doszły do mnie słuch, jakoby Twoje podatki były przeznaczane
    na spłatę mojego kredytu. Podpisałem zwyczajną umowę z bankiem, on
    udzielił mi kreytu, ja go spłacam i jest to sprawa włącznie pomiędzy
    nami. A obawy o kredyt mam, bo jego oprocentowanie jest oparte o WIBOR,
    który na pewno wzrośnie po dojściu aLeppera do władzy.

    reik.