  • 1. Data: 2004-03-18 13:13:03
    Temat: Błąd w serwisie mBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jak ktoś bywa na forum mBanku, to może to tam sforwardować.

    Po wylogowaniu się z konta i ponownej próbie zalogowania (ale na inne konto)
    serwis zawsze zgłasza błąd "EFT0431: Operacja już została wykonana.". Dzieje
    się tak przy korzystaniu z Opery.

    IMHO to jest luka w bezpieczeństwie, bo oznacza, że pomimo kliknięcia Wyloguj
    dla serwisu pozostajemy zalogowani...

  • 2. Data: 2004-03-18 15:05:16
    Temat: Re: Błąd w serwisie mBanku
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <l...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    W watku <l...@4...com>,
    r...@a...net.pl piszesz...
> [...]
    |się tak przy korzystaniu z Opery.
    |
    |IMHO to jest luka w bezpieczeństwie, bo oznacza, że pomimo kliknięcia Wyloguj

    Jaka Opera? Sprobuj 7.50 p3

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 3. Data: 2004-03-18 17:56:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 18 Mar 2004 16:05:16 +0100, w <M...@n...mm.pl>,
    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał(-a):

    > Jaka Opera? Sprobuj 7.50 p3

    7.28 -- ale to raczej nie wina Opery...

  • 4. Data: 2004-03-18 18:00:35
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <1...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    W watku <1...@4...com>,
    r...@a...net.pl piszesz...

    |7.28 -- ale to raczej nie wina Opery...

    Nie wiadomo! Sprobuj z najnowsza.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 5. Data: 2004-03-18 18:51:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 18 Mar 2004 19:00:35 +0100, w <M...@n...mm.pl>,

    > Nie wiadomo! Sprobuj z najnowsza.

    Opera sama sobie tej strony nie generuje...

  • 6. Data: 2004-03-19 18:16:38
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <7...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    W watku <7...@4...com>,
    r...@a...net.pl piszesz...

    |> |

    |Opera sama sobie tej strony nie generuje...

    Ale ja interpretuje. Skad wiesz ze strona nie jest napisana lamoersko i
    nie dziala tylko pod IE poprawnie?

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 7. Data: 2004-03-19 18:17:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Radosław Popławski napisał(a):

> [...]
    > serwis zawsze zgłasza błąd "EFT0431: Operacja już została wykonana.". Dzieje

    Potwierdzam. To się dzieje tylko przy Operze niezależnie od jej wersji. Pod
    MBankiem jest tak jak napisałeś. Pod Multibankiem jest informacja o braku
    plików cookie a są akurat jak zawsze włączone. Moim zdaniem to bug Opery

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-03-19 22:57:48
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

> [...]
    > plików cookie a są akurat jak zawsze włączone. Moim zdaniem to bug Opery

    Raczej nie. Przed chwilą dostałem ten sam komunikat na Konquerorze (3.2.0)

    --
    Oskarżony rżnął na mnie ubranie, sukienki nie porżnął, gdyż zdążyłam ją zdjąć.

  • 9. Data: 2004-03-19 23:35:40
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jacek Pełka napisał(a):

    > Raczej nie. Przed chwilą dostałem ten sam komunikat na Konquerorze (3.2.0)

    Hmmm.....to ciekawe dlaczego taki problem nie występuje podczas korzystania
    z Internet Explorera?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2004-03-20 00:25:17
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Markus Sprungk napisał:

    > Hmmm.....to ciekawe dlaczego taki problem nie występuje podczas
    > korzystania z Internet Explorera?

    Bo IE leje na standardy W3 i aplikacje wspierające MS utrudniają życie
    innym (Java, servlety).

    K.