    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 24 Feb 2020 00:41:45 -0800 (PST)
    Subject: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 23 lutego 2020 22:39:34 UTC+1 użytkownik User napisał:

    > Pisałeś poprzednio:
    > Żeby nie wchodzić za bardzo w OT, to jeśli nie masz karty kredytowej w
    > citi, możesz ją sobie założyć - karta
    > simplicity jest całkowicie darmowa bez żadnych warunków - i jeszcze
    > dostać za darmo telefon LG K30 dual sim.
    > A teraz:
    > Telefony dają za darmo, wymagają  jedynie 2000 obrotu kartą sumarycznie
    > przez 3 miesiące.
    >
    > **
    > Ile jeszcze takich sprzeczności jest w informacjach od Ciebie?
    >
    > Zamykam dyskusję na temat "darmowego" telefonu z Citi z moim udziałem.

    Za darmo nie znaczy, że rozdają każdemu.
    Ale nic to nie kosztuje, więc nie zmyślaj.
    A jak nie chcesz nic robić, to "bez łaski, bobaski".
    Jak nie używasz kart, to promocja pewnie nie dla Ciebie.
    Ale jak używasz, to cały wysiłek polega na włożeniu drugiej karty do portfela.
    Wydać nalezy w sumie 2k w ciagu 3 miesięcy od otrzymania karty.
    Czyli np. 700+800+500.
    A NIE 2k w każym miesiącu.
    Chciałbym mieć taki problem, że tyle nie wydaję.
    Kartę spłacasz w GP i nie płacisz ani grosza odsetek, innych opłat też nie ma.
    Chyba że popłyniesz z wydatkami, ale to już na własne życzenie.
    A jak wydatki to problem to są inne promo tej KK, z jeszcze mniejszymi wymaganiami,
    gdzie można dostać np. bon na 400zł do biedronki i kupić sobie tsam telefon, do apek
    bankowych wystarczy.