  • 11. Data: 2004-02-13 19:20:42
    Temat: Re: Gdzie toplista banków?
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Dawid Szałęga napisał:
    > No tak... Nie sprecyzowałem.
    > Chodzi mi o jakość usług, traktowanie klienta i dostęp do wszystkich funkcji
    > banku przy pomocy nowych mediów - głównie Internet i VAP.

    Może MultiBank?

    K.

  • 12. Data: 2004-02-13 20:08:58
    Od: "vpw" <v...@p...onet.plDOWYCIECIA>

    Użytkownik "Artur Karwowski" <karwowski@[spam]plusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0ik9i$88u$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci

    > 3
    >
    > hehe juz teraz wyslalem im maila z podziekowaniami i raczej nie maja szans
    > na to zebym do nich przeszedl..

    Nie martw sie zadzwonia, bo twoje podziekowanie zostanie przeczytane jakis
    miesiac po pierwszym mailu. Jak znajdziesz bank, ktory na twojego maila
    odpowie w 30 sek to lepiej z niego zrezygnuj, bo pewnie bedziesz pierwszy i
    jedyny :)

    vpw

  • 13. Data: 2004-02-14 09:59:21
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:

    > Może MultiBank?

    Jeśli w Multibanku, to jakieś konto VIP - przy zwykłym wcale klient nie jest
    dobrze traktowany. Ta sama tendencja co w mBanku.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 14. Data: 2004-02-14 10:24:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński
    > Jeśli w Multibanku, to jakieś konto VIP - przy zwykłym wcale klient
    > nie jest dobrze traktowany. Ta sama tendencja co w mBanku.

    To moje glowne konto i nie potwierdzam tego co piszesz.

  • 15. Data: 2004-02-14 14:16:57
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Jeśli w Multibanku, to jakieś konto VIP - przy zwykłym wcale klient nie jest
    > dobrze traktowany. Ta sama tendencja co w mBanku.

    Żartujesz :)

    Mam tam konto od pewnego czasu i oceniam ich pracę wysoko. Bardzo uprzejma
    i kompetentna obsługa zarówno w placówce jak i na Infolinii

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098* *Skype-msprungk*

  • 16. Data: 2004-02-14 16:35:00
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:

    > Żartujesz :)

    Niestety nie...

    > Mam tam konto od pewnego czasu i oceniam ich pracę wysoko. Bardzo
    > uprzejma i kompetentna obsługa zarówno w placówce jak i na Infolinii

    Ja mam zgoła odmienne doświadczenia. Może nie chciałeś kredytu albo po
    prostu miałem pecha. Aczkolwiek nie jestem jedyny, który na Multibank
    narzeka, a kolega chce mieć wysoką jakość usług i dobre traktowanie klienta.
    Byłoby nieuczciwe, gdybym nie podzielił się swoim zdaniem - a moim zdaniem,
    kolega nie będzie zadowolony.

    Zresztą jak Amra napisał w bts8mh$kph$...@n...onet.pl - statystyka robi
    swoje. Nie wyrabiają się z obsługą.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 17. Data: 2004-02-15 17:04:15
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Krystek" <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote in message
    > Może MultiBank?

    Dostep dobry, ale obsluga klienta fatalna. Juz 5 razy zamawialem karte i za
    kazdym razem mowia, ze wysla i jakos ciagle im sie zapomina. Dzien po tym
    jak mnie zapewaniaja, ze tym razem wszystko bedzie dobrze okazuje sie, ze w
    systemie nie ma sladu po tym zebym jakakolwiek karte chcial.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 18. Data: 2004-02-15 19:32:27
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:c0o8pc$470$1@mamut.aster.pl...
    > kazdym razem mowia, ze wysla i jakos ciagle im sie zapomina. Dzien po tym
    > jak mnie zapewaniaja, ze tym razem wszystko bedzie dobrze okazuje sie, ze
    > systemie nie ma sladu po tym zebym jakakolwiek karte chcial.

    Czy Błękitna Linia TePsy chodzi na tej samej platformie? ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2004-02-15 19:52:02
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message

    > Czy Błękitna Linia TePsy chodzi na tej samej platformie? ;]

    Nie strasz mnie - mam cos do zalatwienia w TePsie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak