  • 1. Data: 2004-04-06 08:34:00
    Temat: Gdzie pomoc prawna ??
    Od: "Kryspin Sławek" <k...@w...pl>

    Witam

    Szukam pomocy prawnej, w sprawie nie wywiązania się banku z umowy kredytowej
    (kredyt mieszkaniowy),.
    Arbiter bankowy odpada bo tylko do 8 tys zł. a tu chodzi o wiele większą
    kwote.

    dzięki za każde info.

  • 2. Data: 2004-04-06 13:20:27
    Temat: Re: Gdzie pomoc prawna ??
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Kryspin Sławek wrote:
> [...]
    > (kredyt mieszkaniowy),.
    > Arbiter bankowy odpada bo tylko do 8 tys zł. a tu chodzi o wiele większą

    Od pomocy jest radca prawny ale rozumiem ze nie masz kasy. Czasem jakis
    radca prawny dziala z godzine na tydzien spolecznie - wtedy moze
    sprobuj. Jak nie ma, to desparacko moze udac sie do sadu po pomoc prawna
    :]. Teoretycznie sedziowie powinni pomagac plebsowi ;). Wiec najpierw
    sprawdz godziny przyjec a potem ... stoj w kolejce. Nie rozpatrzy sprawy
    ale powie ci co, gdzie i jak (mniej wiecej). Gorzej jak bedzie tlum ludu
    czekal - wtedy teoretycznie mozesz sam napisac wlasnymi slowami pozew o
    zaplate (np. zwracam sie do Sądu o pomoc w uzyskaniu nakleznych mi
    pieniedzy wynikajacych z .............. ) Sad nie moze tak po prostu go
    odrzucic a jedynie wezwie do uzupelnienia pozwu o stosowne dane.

    --
    l...@s...pl