  • 1. Data: 2004-04-05 18:47:20
    Temat: Ach ten mBank...
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    ialem kiedys konto w mbanku (eMAX), ktore pozniej zlikwidowalem. Ostatnio znowu
    zalozylem tam konto (eKonto) - i jak to na mbank przystalo nic nie moze byc tak
    proste jak mogloby byc. Na stronach nie ma zadnej informacji na temat trybu
    otwierania kont przez uzytkownikow, ktorzy juz kiedys tam konto mieli -
    wypelnilem wniosek przez internet i czekalem cierpliwie na oddzwonienie, az tu
    nagle bez oddziwaniania czy weryfikacji danych przychodzi umowa. Podpisalem i
    odeslalem z zalacznikami. Dalem tydzien poczcie na przeslanie przesylki dzwonie
    do mbanku aby sprawdzic czy umowa doszla. "Nie moge udzielic takiej
    informacji" - mowi pani. Okazuje sie, ze nie wiadomo dlaczego nie mozna tej
    informacji uzyskac po pelnej aktywacji konta, a pelna aktywacja jest mozliwa po
    tym jak papiery dotra, wiec pytanie sie o to jest juz zbedne... Bezsens. Ale
    udalo mi sie od pani uzskac moj identyfikator i loguje sie do serwisu. Wchodze
    w opcje list jednorazowych i tu zdumienie: aktywna jest lista zamowiona przeze
    mnie 13.11.2001 roku, ktora zamowilem kiedys do emaxa. Liste usunalem i
    zamowilem nowa. Czekam na nastepne niespodzianki :/
    Mialem nadzieje, ze mBank troche wydoroslal od 2001 roku - od tego czasu oferta
    sie wzbogacila i marketingowy belkot stal sie tez bardziej strawny, szczegolnie
    po wprowadzeniu oplat; nikt juz nie gada o misji czy innych takich
    kretynstwach. Ale moj wizerunek mBanku jako banku PRAWIE profesjonalnego coraz
    bardziej sie utrwala.

  • 2. Data: 2004-04-05 19:19:13
    Temat: Re: Ach ten mBank...
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "dc" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >marketingowy belkot stal sie tez bardziej strawny
    > Ale moj wizerunek mBanku jako banku PRAWIE profesjonalnego coraz

    zdecydowalbys sie - albo siak albo tak
    niespodziewanki i profesjonalizm to raczej sprzeczznosc niz tozsamosc
    :-)

  • 3. Data: 2004-04-05 19:40:11
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik krab napisał:

    > zdecydowalbys sie - albo siak albo tak
    > niespodziewanki i profesjonalizm to raczej sprzeczznosc niz tozsamosc
    > :-)

    pewnie dlatego kolega podkreslil PRAWIE w swoiej wypowiedzi

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie