  • 1. Data: 2004-04-05 17:37:15
    Temat: debet w e-direct [VW]
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    No i stało się, zrobił mi się debet (niedozwolony), o co chyba w tym
    banku nietrudno. Zadzwoniłem do vlinki, poprosiłem o odczytanie historii
    (serwer internetowy właśnie był dziś rano padł i nie stykał), vlinka
    odczytała, debet -234 zł rzeczywiście miał pokrycie w operacjach i ...
    miła pani mnie pocieszyła, że mogę się nie martwić, w systemie mają
    zaszyty margines bezpieczeństwa czyli 299 zł dozwolonego-niedozwolonego
    debetu i poniżej tej kwoty debetu nie naliczają kary (50 zł). No, to ja
    rozumiem, tak powinno być w każdym banku :)

    andy_nek