  • 1. Data: 2004-08-01 11:24:01
    Temat: Gdzie obecnie najlepiej zalozyc konto z tania wplata na konto
    Od: "Rafcyk" <r...@p...onet.pl>

    Witam, gdzie obecnie najbardziej opłaca się założenie konta bankowego?
    Chciałbym zeby miało dostep do internetu, jak najmniejsze koszty utrzymania
    i zebym mogł w darmowy sposob wpłacać gotówke na to konto.
    Sorry, jesli bylo w archiwum, ale nie czytam tej grupy, mile widziana odp na
    priv.
    Rafal

  • 2. Data: 2004-08-01 11:27:29
    Od: "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl>

> [...]
    > i zebym mogł w darmowy sposob wpłacać gotówke na to konto.
    > Sorry, jesli bylo w archiwum, ale nie czytam tej grupy, mile widziana odp

    osobiscie polecam Inteligo (PKO BP)
    placowek i bankomatow sporo w calym kraju

    Pozd.

  • 3. Data: 2004-08-01 12:01:57
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > Chciałbym zeby miało dostep do internetu, jak najmniejsze koszty
    utrzymania
    > i zebym mogł w darmowy sposob wpłacać gotówke na to konto.
    [ciach]
    Co masz na myśli pisząc o kosztach utrzymania?
    Koszt prowadzenia konta? Koszty przelewów? Prowizje z bankomatów? Wszystko
    naraz?
    Osobiście polecam Inteligo. Mam i nie narzekam (odpukać...)
    Jednak miesiecznie opłata co najmniej 0.99 (jeśli średnie saldo miesieczne
    poniżej 100 to więcej, nie pamietam ile... 10?)
    Za każdy przelew do innego banku niż PKOBP 0.99
    Można ustanowić polecenie zapłaty i wtedy są realizowane
    bezprowizyjnie.(Ponoć - taką informacją uzyskałem od konsultanta)

    W zamian bezprowizyjne wypłaty gotówki z sieci bankomatow PKOBP, z Euronetu
    coś koło 4.50 (niezależnie od sumy wypłaty)
    Wpłaty w każdej placówce PKOBP też bez prowizji.

    Jak na razie rzadko wystepowały awarie.
    Acha, codziennie od północy prze mniej niż godzinę jest przerwa
    konserwacyjna (czy jak to tam nazwać). Wtedy nie mozna korzystac z serwisów
    i kart płatniczych.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 4. Data: 2004-08-01 13:32:28
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Rafcyk wrote:
    > Witam, gdzie obecnie najbardziej opłaca się założenie konta bankowego?
    > Chciałbym zeby miało dostep do internetu, jak najmniejsze koszty
    > utrzymania i zebym mogł w darmowy sposob wpłacać gotówke na to konto.

    Może e-Konto (ale nie e-Konto PRO) w Lukasie
    http://www.lukasbank.pl/oferta_ekonto.asp