  • 21. Data: 2003-01-29 11:17:02
    Temat: Re: Gdzie najtansze wplaty na konto duzych kwot?
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    Ten problem też dotyczy konta firmowego (tu: BPHPBK) - gdzie wpłacać gotówkę
    na konto z najniższą prowizją?
    W kasie BPH 0,5%...

    Wojtas

  • 22. Data: 2003-01-29 12:11:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Przeznaczone do wplaty na cudze, prywatne konto, dodajmy.
    > :-)
    > Moze ma szczescie na wyscigach i chce zasponsorowac siostrzenca.
    > Myslmy dobrze o czlowieku...

    Dokładnie! :-)))

    "Sponsorzy" chyba nie pytają o sposoby przewału na grupach dyskusyjnych:-)))

  • 23. Data: 2003-01-29 12:19:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech W." <o...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ten problem też dotyczy konta firmowego (tu: BPHPBK) - gdzie wpłacać gotówkę
    > na konto z najniższą prowizją?
    > W kasie BPH 0,5%...

    To zależy od rodzaju konta w banku
    0,5% to standard.
    Wahania mogą być 0.3% do 1%.
    Zależy od innych opłat, nominałów, bilonu....

    Obrót gotówką kosztuje.
    3% prowizji za obsługę kart bankowych nie jest jakimś koszmarem...:-(

  • 24. Data: 2003-01-29 20:06:44
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

    Przychodzisz do Pekao SA, wplacasz kase na nowo otwarty rachunek biezacy
    (ktory nic cie nie kosztuje). Przelewasz pieniadze z tego rachunku na
    jakiekolwiek konto w Innym banku, zaplacisz 3 PLn za przelew i to caly
    koszt tej operacji. Do rachunku dostajesz karte , ktora mozesz pobrac kase
    we wszystkich placowkach tego banku w Polsce.

  • 25. Data: 2003-01-29 20:20:22
    Od: c...@p...onet.pl

    > Witam,
    >
    > Podpowiedzcie, gdzie najtaniej wplacac gotowke na konto? Chodzi o duze
    > kwoty, np. rzedu 50.000 zł.
    >
    > Znalazłem Millenium, ktore bierze 30 zł niezależnie od kwoty. Ktoś ma
    > taniej? ;-)
    >
    > Wojtas
    >
    > Gospodarcze czy swoje
    na dłużej jednorazowo czy systematycznie no i duże to duże np powyżej 1 mln?
    zapraszam na priv
    Wojtalewicz Krzysztof

  • 26. Data: 2003-01-29 21:36:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "boxik" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Przychodzisz do Pekao SA, wplacasz kase na nowo otwarty rachunek biezacy

    A gdzie w Niemczech ma oddziały ??

  • 27. Data: 2003-01-30 06:40:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 29 Jan 2003 13:19:05 +0100, "berdycz" <p...@b...pl>
    wrote:

    >To zależy od rodzaju konta w banku
    >0,5% to standard.
    >Wahania mogą być 0.3% do 1%.
    >Zależy od innych opłat, nominałów, bilonu....

    Multi - 0,2% (min 3 zl) i 0,1% przez wrzutnie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 28. Data: 2003-01-30 08:04:18
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

    > A gdzie w Niemczech ma oddziały ??

    Z tego co wyczytalem
[...]

    Ten rodzaj uslug nie bedzie potrzebny

    :-)

  • 29. Data: 2003-01-30 15:04:18
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    > Multi - 0,2% (min 3 zl) i 0,1% przez wrzutnie.
    Czy wrzutnia daje potwierdzenie przelewu? ;-)
    Może to śmieszne, ale jak w ogóle wygląda kwestia bezpieczeństwa (mojego)
    takiej operacji przez wrzutnię?

    Wojtas

  • 30. Data: 2003-01-30 15:05:01
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    I takie, i takie.

    > na dłużej jednorazowo czy systematycznie no i duże to duże np powyżej 1
    mln?
    50-100k, nieregularnie.

    W.