  • 1. Data: 2003-01-28 13:32:12
    Temat: Inteligo
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    Jestem biedym studentem :)
    Mam konto w m-banku.
    Niestety w mojej skromnej miescinie nie ma
    bankomatu euronetu.

    Mysle o tym aby zalozyc konto w inteligo i przelewac
    za free kase z mbanku.
    Nasuwaja sie dwa pytanka :
    1. Jak wyglada sprawa z oplata za prowadzenie konta w inteligo ? czy na
    koniec miesiaca saldo musi wynosic +100 zł czy wystarczy aby byl jakis obrot
    np. wplata 500 zł a za pare dni wyplatka :)
    2. Dlugo trwa zalozenie konta ? od momentu wyslania formularza internetem do
    aktywnej karty VE.

    Dzieki !
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-01-28 13:45:37
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b160o6$oon$1@news.tpi.pl, Okoliczny <o...@t...pl>:

    > 1. Jak wyglada sprawa z oplata za prowadzenie konta w inteligo ? czy
    > na koniec miesiaca saldo musi wynosic +100 zł czy wystarczy aby byl
    > jakis obrot np. wplata 500 zł a za pare dni wyplatka :)

    Musi byc srednio 100zl miesiecznie, czyli moze byc 100zl codziennie lub
    200zl przez polowe miesiaca, lub 300 zl 10 dni, 500zl 6 dni itp. Z lekkim
    zapasem, zeby sie nie przeliczyc.

    > 2. Dlugo trwa zalozenie konta ? od momentu wyslania formularza
    > internetem do aktywnej karty VE.

    Obecnie ok. 7-14 dni typowo.

    Koszt karty 98 gr na miesiac.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-28 13:48:19
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    > Obecnie ok. 7-14 dni typowo.
    >
    > Koszt karty 98 gr na miesiac.
    >
    > --
    > Robert

    dzięki za odpowiedz.
    A jesli chodzi o kuriera, chodzi tutaj o listonosza czy
    przyjedzie jakis "cieć" :) z banku ?

  • 4. Data: 2003-01-28 13:48:24
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Robert wrote:

    > Koszt karty 98 gr na miesiac.

    99 ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-01-28 13:50:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Jan 2003 14:48:19 +0100, "Okoliczny"
    <o...@t...pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >A jesli chodzi o kuriera, chodzi tutaj o listonosza czy
    >przyjedzie jakis "cieć" :) z banku ?

    Przyjdzie pan/pani z firmy kurierskiej.
    Koszt pokrywa bank.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

  • 6. Data: 2003-01-28 13:51:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Okoliczny wrote:
    > dzięki za odpowiedz.
    > A jesli chodzi o kuriera, chodzi tutaj o listonosza czy
    > przyjedzie jakis "cieć" :) z banku ?

    Kurier Masterlinka - poakiet startowy zawiera karte (ktora nalezy
    oczywiscie uaktywnic), oraz haselka jednorazowe.
    Przy nim podpisuje sie umowe/

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 7. Data: 2003-01-28 13:53:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b161mf$5bq$1@news.tpi.pl, Okoliczny <o...@t...pl>:

    > dzięki za odpowiedz.
    > A jesli chodzi o kuriera, chodzi tutaj o listonosza czy
    > przyjedzie jakis "cieć" :) z banku ?

    kurier z firmy kurierskiej - swiezo zweryfikowane, przed 20 godzinami byl u
    teścia

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-28 13:53:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b161r5$1nu$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > 99 ;)

    Faktycznie, przepraszam...

    Koszt dwóch kart: 1,98gr na miesiąc :))

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-28 13:55:02
    Od: "Okoliczny" <o...@t...pl>

    > Kurier Masterlinka - poakiet startowy zawiera karte (ktora nalezy
    > oczywiscie uaktywnic), oraz haselka jednorazowe.
    > Przy nim podpisuje sie umowe/

    fajnie, ze wszystko jest na miejscu.
    Dziekuje wszystkim za pomoc !

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2003-01-28 17:44:38
    Od: "Merlin" <m...@o...pl>

    > kurier z firmy kurierskiej - swiezo zweryfikowane, przed 20 godzinami byl
    > teścia

    Hmm, u mnie powinni być miesiąc temu bo po kilku
    miesiącach postanowiłem znów otworzyć rachunek.
    Nie mogłem doczekać się na przesyłkę, zadzwoniłem do nich.
    Pakiet był już przygotowany do wysłania. Poprosiłem o
    przyspieszone dostarczenie przesyłki, kiedy konsultantka
    dała mi taką możliwość. No i tak sobie czekam od ok. 20.12.02
    Od tego czasu żadnego telefonu od kuriera czy innej reakcji.

    Mi się nie śpieszy, poczekamy zobaczymy czy sobie kiedyś
    o mnie przypomną.

    Pozdr.
    Merlin