  • 1. Data: 2003-01-28 15:23:42
    Temat: Gdzie najtansze wplaty na konto duzych kwot?
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    Witam,

    Podpowiedzcie, gdzie najtaniej wplacac gotowke na konto? Chodzi o duze
    kwoty, np. rzedu 50.000 zł.

    Znalazłem Millenium, ktore bierze 30 zł niezależnie od kwoty. Ktoś ma
    taniej? ;-)

    Wojtas

  • 2. Data: 2003-01-28 15:42:36
    Temat: Re: Gdzie najtansze wplaty na konto duzych kwot?
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Podpowiedzcie, gdzie najtaniej wplacac gotowke na konto? Chodzi o duze
    > kwoty, np. rzedu 50.000 zł.
    >
    > Znalazłem Millenium, ktore bierze 30 zł niezależnie od kwoty. Ktoś ma
    > taniej? ;-)

    Wyslij sam do siebie list "za pobraniem z wplata na konto".
    To zdaje sie z piec zlotych kosztuje.

    ;-)

  • 3. Data: 2003-01-28 15:45:45
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    > Wyslij sam do siebie list "za pobraniem z wplata na konto".
    > To zdaje sie z piec zlotych kosztuje.
    >
    > ;-)
    Ty mówisz serio? ;-)

    W.

  • 4. Data: 2003-01-28 15:48:50
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Ty mówisz serio? ;-)

    Serio, to tyle kosztuje przy malych wplatach, ile przy duzych to nie wiem,
    taryfa poczty sie zmienila 1 szego stycznia.
    Poszukaj na stronach poczty i napisz na grupe czy to sie oplaca...
    :-D

  • 5. Data: 2003-01-28 16:16:35
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech W." <o...@-...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Podpowiedzcie, gdzie najtaniej wplacac gotowke na konto? Chodzi o duze
    > kwoty, np. rzedu 50.000 zł.

    Skąd ty masz 50 tys. w gotówce?
    Nie masz ROR-u w zwykłym banku??? Wpłaty są bez prowizji.

  • 6. Data: 2003-01-28 16:35:23
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Skąd ty masz 50 tys. w gotówce?

    Np. z utargu?

    > Nie masz ROR-u w zwykłym banku??? Wpłaty są bez prowizji.

    Na 99,99% chodzi o konto firmowe...

  • 7. Data: 2003-01-28 16:58:36
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Np. z utargu?
    > Na 99,99% chodzi o konto firmowe...

    Jeśli tak , to pytanie źle zadane.
    Bo koszt wpłaty utargu to jedno, a reszta kosztów używania konta to drugie.
    Ale 30/50000=0.06% to jest bardzo tanio za utarg !!!
    Cos chyba dalej się nie zgadza

  • 8. Data: 2003-01-28 17:00:23
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Na 99,99% chodzi o konto firmowe...

    Chyba nie, bo poczty "za 5zł" nie brałby pod uwagę

  • 9. Data: 2003-01-28 17:36:38
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jeśli tak , to pytanie źle zadane.
    > Bo koszt wpłaty utargu to jedno, a reszta kosztów używania konta to drugie.

    Nie wiem - zgaduje :-) bo nie znam konta prywatnego, gdzie
    wplata gotowki przez posiadacza bylaby obciazona prowizja.

    Skad mozna miec taka kase w gotowki - hm... wyplata lokaty
    w jakims banku, przywiezione w skarpiecie z pracy za granica
    waluty sprzedane pozniej w kantorze, komis samochodowy
    z dobrym dniem?

    > Ale 30/50000=0.06% to jest bardzo tanio za utarg !!!

    Chyba przy czestych wplatach mozna sie dogadac, bywa tez
    tak, ze wplata do jakiejs sumy dziennie jest w ogole
    za free no ale wtedy nie byloby pytania.

    > Cos chyba dalej się nie zgadza

    To moze chodzi o wplate na CUDZE konto?

    A co do poczty to ja bym sie bal potem zaplacic po raz
    kolejny podatek np. za sprzedasz towaru za pobraniem :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-01-29 09:15:11
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    > Np. z utargu?

    > Na 99,99% chodzi o konto firmowe...
    Fakt, nie dopowiedziałem. Chodzi o wpłate na konto Inteligo, prywatne.

    Wojtas