  • Data: 2016-02-11 10:33:41
    Temat: Re: Gdzie najtaniej ;) pożyczka 20K na 48M
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Thu, 11 Feb 2016 00:09:07 +0100, "J.F."
> [...]
    >elektronicznej BZWBK24 internet/mobile wynosi 10,47% przy
    >następujących założeniach: całkowita kwota kredytu 4400 zł,
    >oprocentowanie zmienne 10,00% w skali roku, prowizja za udzielenie
    >kredytu 0 zł, okres kredytowania 12 miesięcy, przez cały okres
    >kredytowania limit jest w pełni wykorzystany, spłata odsetek -
    >miesięcznie w wysokości 37,37 zł, spłata kapitału jednorazowo na
    >koniec okresu kredytowania w wysokości -4 400zł, całkowita kwota do
    >zapłaty 4841,20 zł.
    >4841,20 / 4400 = 110,02%. Nie wiem dlaczego 10,47% podają :)

    Bo te odsetki co miesiac wplacasz, a nie po roku.
    Roznica miedzy procentem prostym a skladanym sie objawila.

    >Sprawdzone w praktyce (przy opłatach za DR).

    a twoja karta jaka przewiduje prowizje za wyplate z bankomatow PKOBP ?

    >http://bip.um.szczecin.pl/chapter_50454.asp
    >http://bip.um.szczecin.pl/files/B497E3D5A34942E7AE0
    5FBFD6577A4C1/Specyfikacja%20Istotnych%20Warunk%C3%B
    3w%20Zam%C3%B3wienia.pdf

    >Przyjmowanie platnosci na rzecz Zamawiajacego za pomoca terminali
    >platniczych POS:
    >a) Wykonawca zobowiazuje sie swiadczyc na rzecz Zamawiajacego uslugi
    >zwiazane z realizacja i rozliczaniem transakcji oplacanych kartami
    >platniczymi (wydanymi w Polsce, UE i poza UE) typu VISA, Visa
    >Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Vpay (wymagana
    >jest rowniez obsluga kart platniczych w technologii zblizeniowej) za
    >pomoca terminali POS.
    [...]
    >e) Wszelkie opłaty i prowizje od transakcji płatniczych dokonywanych
    >za pośrednictwem kart płatniczych będą ponoszone przez Wykonawcę.

    To dwojako mozna rozumiec. Prowizje wszelkie, czy wszelkie prowizje po
    stronie zamawiajacego tylko.

    >PKO BP bierze za kompleksową obsługę (rachunki, karty przedpłacone,
    >akceptacja kart bez prowizji) opisaną w SIWZ 0,01 zł miesięcznie:

    Prestiz, dumping ? A potem rzad narzeka, ze podatkow za malo bank
    placi :-)
    Czy dobry z tego zysk - duze pieniadze na obrotowym koncie bez odsetek
    ..

    >http://www.szczecin.pl/chapter_59018.asp

    A tu, jakby wbrew SIWZ
    "Możliwość płacenia kartą bankomatową"