  • 1. Data: 2006-07-31 08:20:09
    Temat: Gdzie najlepiej kredyt z możliwością szybszego spłacania?
    Od: "Piotr" <q...@g...pl>

    Witam,
    chciałbym wziąść kredyt hipoteczny i zależy mi na takiej opcji aby w sytuacji
    gdy czasem mam więcej wolnej kasy mógł spłacać np. po kilka rat na raz i aby
    bank uwzględniał to przy naliczaniu odsetek pozostających jeszcze do
    spłacenia. W którym banku najkorzystniej wziąść kredyt z taką opcją (jeśli
    wogóle gdzieś można)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-31 08:30:14
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > bank uwzględniał to przy naliczaniu odsetek pozostających jeszcze do
    > spłacenia. W którym banku najkorzystniej wziąść kredyt z taką opcją (jeśli

    Mi wyszło że dla mnie najlepszy jest GE, ale praktycznie wszędzie da się
    nadpłacać. Pytanie jakie duże te nadpłaty, jak często itd, bo
    praktycznie każdy bank ma inny sposób realizowania i traktowania nadpłat.

    Karol

  • 3. Data: 2006-07-31 08:34:43
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-07-31, Piotr <q...@g...pl> wrote:
> [...]
    > bank uwzględniał to przy naliczaniu odsetek pozostających jeszcze do
    > spłacenia. W którym banku najkorzystniej wziąść kredyt z taką opcją (jeśli

    Zastanow sie czy warto wczesniej splacac. Ewentualne nadwyzki finansowe
    lepiej inwestowac. Z inwestycji powinienes miec lepsza stope zwrotu
    niz koszt kredytu, ktore to ostatnia sa naprawde niskie.

  • 4. Data: 2006-07-31 08:35:06
    Od: "Piotr" <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A może od razu polecilibyście konkretny bank który na najkorzystniejszych
    warunkach dałby mi taki kredyt: kwota kredytu 50 tys. zł, wartość mieszkania
    80 tys., okres spłaty jak najdłuższy (20-30 lat). Mam 30 lat, dochody z umowy
    o pracę (3tys. netto na miesiąc), niestety staż pracy w aktualnym miejscu
    tylko pół roku. Kredyt biorę wyłącznie na siebie, nie mam żadnych osób na
    utrzymaniu. No i tak jak wcześniej pisałem zależy mi na możliwości
    wcześniejszego spłacania.

  • 5. Data: 2006-07-31 08:37:25
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    jezeli kredyt do 80kzl to w zadnym banku nie beda mogli naliczyc dodatkowych
    oplat za nadplacenie kredytu

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2006-07-31 08:42:35
    Od: "Piotr" <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Karol S <k...@z...pl> napisał(a):

    > Mi wyszło że dla mnie najlepszy jest GE, ale praktycznie wszędzie da się
    > nadpłacać. Pytanie jakie duże te nadpłaty, jak często itd, bo
    > praktycznie każdy bank ma inny sposób realizowania i traktowania nadpłat.

    GE odpada, nie dadzą mi kredytu ze względu za zbyt krótki staż u aktualnego
    pracodawcy.
    Nadpłaty byłyby nieregularne. Chodzi o coś takiego że jak czasem zostanie mi
    trochę wolnej kasy to chciałbym ją wpłacić i w ten sposób zmniejszyć odsetki
    od kredytu zamiast trzymać na RORze.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-07-31 10:31:11
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Piotr wrote on 2006-07-31 10:20:
> [...]
    > bank uwzględniał to przy naliczaniu odsetek pozostających jeszcze do
    > spłacenia. W którym banku najkorzystniej wziąść kredyt z taką opcją (jeśli
    Zainteresuj się kredytem z opcją bilansowania - mBank, multi, PekaoSA,
    PKO BP - i może jakieś inne jeszcze. Oprócz tego praktycznie każdy bank
    umożliwia wcześniejsze spłaty części kapitału. Bank liczy odsetki od
    kwoty nie spłaconej - więc każda spłata powoduje zmniejszenie zadłużenia.

    Michał M

  • 8. Data: 2006-07-31 13:01:03
    Od: <Victor>

    Użytkownik "Piotr" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko pół roku. Kredyt biorę wyłącznie na siebie, nie mam żadnych osób na
    > utrzymaniu. No i tak jak wcześniej pisałem zależy mi na możliwości

    a może zastanów sie nad PKO BP - oprocentowanie nienajlepsze, ale brak
    oplaty za czesciowa splate (chocia do 80 tys to akurat zaden bank nie moze
    wziac od Ciebie kasy za wczesniejsza splate) - opcja bilansowania (zamiast
    nadpłacania) no i co ważne nie powinieneś mieć problemów ze zdolnoacią i
    stażem pracy