  • 1. Data: 2006-07-31 08:24:02
    Temat: Millennium KK zastrzeżenie a wypowiedzenie
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do znawców KK.
    Ze względu na zgubienie KK Visa economic Millennium, zastrzegłem ją oraz
    kazałem nie wyrabiać nowej i chciałem od razu wypowiedzieć umowę KK aby
    przez przypadek bank nie naliczył kiedyś jakiś opłat.
    W banku powiedzieli że nie trzeba już składać wypowiedzenie gdyż poprosiłem
    o nie wyrabianie duplikatu i to jest to samo.

    Chciałem się tutaj na grupie upewnić czy jest tak na pewno, tzn. że umowa
    jest rozwiązana.
    Nie wierzę we wszystko co mówią w bankach i obawiam się że w przyszłości
    bank naliczy mi jakiś opłaty.

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2006-07-31 09:12:02
    Temat: Re: Millennium KK zastrzeżenie a wypowiedzenie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 31 Jul 2006 10:24:02 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Chciałem się tutaj na grupie upewnić czy jest tak na pewno, tzn. że umowa
    >jest rozwiązana.

    zerknij do regulaminu. Niewykluczone, że tak jest. Jeśli nawet tak -
    to masz jakieś kwity na to, że zastrzegłeś i poprosiłeś o
    niewznawianie? Jeśli nie masz, to lepiej złóż w banku odpowiednie
    oświadczenie woli i zadbaj o potwierdzoną kopię.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2006-07-31 19:09:25
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > zerknij do regulaminu. Niewykluczone, że tak jest. Jeśli nawet tak -

    Poszperam i zobaczę

    > to masz jakieś kwity na to, że zastrzegłeś i poprosiłeś o
    > niewznawianie?

    Pisemko o zastrzeżeniu oczywiście mam ale nieszawianie karty było tylko
    przez telefon w oddziale banku

    Dzięki pozdrawiam
    Marcin_P.