  • Data: 2003-12-17 11:16:46
    Temat: Re: Gdzie najlepiej kredyt na samochod?
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli masz dyscyplinę finansową i wyjdzie Ci zdolność kredytowa, to weź
    > jakikolwiek kredyt odnawialny w koncie i regularnie je zasilaj.
    > Taniej, spłacasz kiedy chcesz, a bank nie kładzie łapy na Twoim aucie (co
    > nie jest bez znaczenia, jakbyś chciała lub musiała sprzedać).

    Popieram! Kredyt odnawialny w ROR można dostać z oprocentowaniem o wiele
    niższym od oprocentowania kredytów na samochód... najniższe znane mi
    oprocentowanie kredytu odnawialnego w ROR oferuje BPHPBK, Multibank, mBank -
    nie wiem jakie miesięczne wpływy na ROR możesz zadeklarować, ale kr. odnaw.
    możesz dostać przeciętnie w wysokości 3 - 6 krotności miesięcznych wpływów -
    otrzymasz go niemal od ręki jeżeli pokażesz historię rachunku na które
    wpływają twoje wynagrodzenia. W przeciwnym bank przyzna ci kredyt odnawialny
    po kilku miesiącach, pod warunkiem, że wpływają na ROR regularnie jakieś
    środki (np. tytułem wynagrodzenia itp.).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz