  • 21. Data: 2002-04-29 18:18:11
    Temat: Re: Gdzie konto dla firmy
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 08:00:23PM +0200, Radosław Popławski wrote:

    > Można.

    Jak zwykle wiesz lepiej. Gratuluje.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-04-29 18:58:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    29 Apr 2002 20:18:11 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Jak zwykle wiesz lepiej. Gratuluje.

    Nie, to Ty nie wiesz czego się przyczepić, to piszesz, że zaletą
    mBanku jest brak IO.
    Obudź się, nie jesteś wśród samych zwolenników mBanku, takie bzdury tu
    nie przejdą.

  • 23. Data: 2002-04-29 20:13:44
    Temat: Odp: Gdzie konto dla firmy..
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    to jest konto dla osoby prywatnej nie dla firmy ! dzis bylem w banku i o to
    sie pytalem,
    A konto firmowe juz ma inne stawki oczywiscie owiele gorsze.

    Użytkownik Konti <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aait07$2v7$...@n...tpi.pl...

  • 24. Data: 2002-04-29 22:47:19
    Temat: Re: Odp: Gdzie konto dla firmy..
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    aktualne stawki podalem tu news:3CCBD95A.D13D8B3@poczta.gazeta.pl

  • 25. Data: 2002-04-30 06:32:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 29 Apr 2002 20:58:36 +0200), Radosław
    Popławski <r...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Nie, to Ty nie wiesz czego się przyczepić, to piszesz, że zaletą
    >mBanku jest brak IO.
    >Obudź się, nie jesteś wśród samych zwolenników mBanku, takie bzdury tu
    >nie przejdą.

    A Ty jak zwykle chcesz się ośmieszyć atakując cokolwiek co ma słowo
    mBank w treści i nie krytykuje tegoż...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 26. Data: 2002-05-01 19:53:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> writes:

    > Nie, to Ty nie wiesz czego się przyczepić, to piszesz, że zaletą
    > mBanku jest brak IO.

    No nie, mam wrazenie ze jednak mBank daje karte ("karte") do IO,
    i to chyba "nieco" lepiej ze nie jest to VE do np. emaxa.

    Swoja droga, ta karta powinna w ogole dzialac we wszystkich zdalnych
    obciazeniach - dlaczego tylko IO? Jesli ktos by wklepal numer w kase,
    i to by zadzialo, to chyba nic by sie nie stalo?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 27. Data: 2002-05-06 13:36:09
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    01 May 2002 21:53:09 +0200, w <m...@d...pm.waw.pl>,
    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> napisał(-a):

    > No nie, mam wrazenie ze jednak mBank daje karte ("karte") do IO,

    Pisałem o karcie "w standardzie".

    > i to chyba "nieco" lepiej ze nie jest to VE do np. emaxa.

    A co za różnica? Wystarczy, że użytkownik miałby wybór, czy miałaby
    być to karta IO czy nie.