  • Data: 2002-07-24 06:19:55
    Temat: Re: Gdzie kartę kredytową. - piętnuję CITI
    Od: "Stefan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości
    news:1105254454.20020723195334@ochwal.net...

    > A spytał się o powód odmowy? Citi zawsze mówi, dlaczego.

    Spytałem i dostałem odpowiedź, że nie wiedzą, a jak chce się dowiedzieć
    dlaczego to proszę pismo faksem do W-wy. Infolinka jak i ajentka, z którą
    wypełniałem wniosek twierdzą, że wszystkie wymagania są spełnione, kredytów
    żadnych nie mam, nikomu nie poręczałem i mam tylko jedną inną kartę
    kredytową.