eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie(UE) oszczedzać bez podatku(Belki) - poszukuje normalnego kraju. › Re: Gdzie(UE) oszczedzać bez podatku(Belki) - poszukuje normalnego kraju.
  • Data: 2013-01-09 10:48:42
    Temat: Re: Gdzie(UE) oszczedzać bez podatku(Belki) - poszukuje normalnego kraju.
    Od: Tmavy <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 10:15:06 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    opodatkowany, jak w naszym kraju gdzie uczciwie zarobione(podatek dochodowy
    zaplacony) pieniazki leza na moim oszczednosciowym i od tego marnego procentu od nich
    place kolejny podatek pana Marka vel Belki. do rzeczy czy jest taki krajw Unii
    europejskiej gdzie moge zalozyc konto i od zaoszczedzanych zaskurniakow nie placac
    dodatkowego podatku?

    Obszaru Gospodarczego. Chociaż nie wiem, dlaczego przynależność do UE miałaby
    stanowić kryterium.

    bardziej o bliskosc geograficzne od PL, zatem powiedzmy max 1,5h lotu z Polski w
    kazdym kierunku swiata.

    > I uważasz, że jak nie ma gdzieś Belki, to już nie musisz rozliczyć tych
    >
    > dochodów w Polsce? O, naiwny ;)
    >
    > Liwiusz

    No wlasnie dziwna to logika panstwa, bo kiedy juz zaoszczedzilem i uzyskalem zysk z
    pieniedzy z ktorych juz odprowadzilem podatek ponownie musze zaplacic podatek. Czyz
    to nie aby podwojne lub n-te opodatkowanie tego samego.