eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: GP w Citi - do B@atona - Nosil wilk razy kilka, poniesli i wilka. › Re: GP w Citi - do B@atona - Nosil wilk razy kilka, poniesli i wilka.
    From: "wkg" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GP w Citi - do B@atona - Nosil wilk razy kilka, poniesli i wilka.
    Date: Mon, 9 Dec 2002 19:04:51 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@pq124.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Fuzzyo wrote in message ...

    >SHIT SHIT SHIT ! Czy przypadkiem miałe? okazję to samodzielnie
    >"potwierdzić" ?

    Hmmmm.

    Wlasciwie nie. Dzwoniac do infolinii ( ich portal nie dzialal w weekend )
    zostalem poinformowany, ze naliczono mi odsetki. Na wyciagu ich nie ma, ale
    jezeli przyjda, to beda widoczne na nastepnym.

    Po mailu Adama Plaszczycy bede placil po staremu, tak dlugo, az nie zobacze
    odsetek na wyciagu.

    Napisalem tego posta, bo nie chcialbym narazac B@tona na straty - nawet,
    gdyby sie mialo okazac, ze tylko strasza. Trzymajmy kciuki, choc po
    ostatniej zmianie GP i obecnych stopach procentowych to wlasciwie prawie
    wszystko jedno.

    pzdr
    wkg