    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 18 Oct 2012 00:48:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: GETIN i wplyw z zewnatrz
    From: Zibo <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 13:23:04 UTC+2 użytkownik (Nieznane)
    napisał:
    > Nie wiem, czy to poprawne działanie banku - a mam wrażenie, że GB ukrywa się za
    różnymi nazwami. Następnie na klienta przerzuca odpowiedzialność za to, że nie wie co
    to znaczy "obcy" bank, lub "bank z holdingu".

    > Ponadto w umowie nie ma zapisu o bankach z holdingu.

    Ale masz w obu umowach pełną nazwę banku i to powinno wystarczyć.
    > NRB dla GOL i GB są różne.
    To akurat w niczym nie przeszkadza.
    > W oddziale GB nie mogłam podpisać umowy z GOL, bo wyjaśniano mi, że to różne
    banki.
    Wewnętrzna sprawa banku. Tak sobie zrobili że się jakoś wewnętrznie podzielili. Co
    nie zmienia faktu że to ten sam bank.
    > Równiż w oddziale GB odmówiono mi aktywacji karty dla kierowcvów z GOL, bo to nie
    ich (nie GB) karta.
    Btw. Fajna karta - Tankuj 30l to może sobie odbijesz z czasem na ich opłatach.
    > Podsumowując mam wrażenie, że celowo dezinformują i pozostawiaja lukę w
    wyjaśnieniach i umowie (np o banku z holdingu), by móc pobierać opłaty.
    To akurat jak najbardziej możliwe. Ich zysk, Twoja strata. Inna sprawa że konsultanci
    są wyjątkowo niekumaci i zmieniają się bardzo często. Pewnie studenci którym więcej
    zapłaciła jakaś Pizza Hut albo coś innego.
    Reklamacje oczywiście możesz składać - zwłaszcza jeśli masz dowód że ktoś Ci kiedyś
    powiedział że to "inny bank" (przydałyby się dane tej osoby).