  • Data: 2012-10-15 13:23:03
    Temat: Re: GETIN i wplyw z zewnatrz
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, czy to poprawne działanie banku - a mam wrażenie, że GB ukrywa się za
    różnymi nazwami. Następnie na klienta przerzuca odpowiedzialność za to, że nie wie co
    to znaczy "obcy" bank, lub "bank z holdingu".
    Ponadto w umowie nie ma zapisu o bankach z holdingu.
    NRB dla GOL i GB są różne.
    W oddziale GB nie mogłam podpisać umowy z GOL, bo wyjaśniano mi, że to różne banki.
    Równiż w oddziale GB odmówiono mi aktywacji karty dla kierowcvów z GOL, bo to nie ich
    (nie GB) karta.
    Podsumowując mam wrażenie, że celowo dezinformują i pozostawiaja lukę w wyjaśnieniach
    i umowie (np o banku z holdingu), by móc pobierać opłaty.