  • 1. Data: 2007-04-29 01:23:57
    Temat: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    Witam

    Tak tylko przestrzegam,
    moze komus sie kiedys przyda/przypomni
    i NIE popelni bledu.
    88.html

    i komentarze (jeszcze "ciekawsze"):
    783&v=2&s=0

    pozdrawiam
    --
    T.F.

  • 2. Data: 2007-04-29 01:40:03
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "T.F." <t...@u...gazeta.pl> wrote in message
    news:f10s3f$f8n$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Tak tylko przestrzegam, moze komus sie kiedys przyda/przypomni
    > i NIE popelni bledu.
    88.html

    Artykuł nastawiony na tanią sensację.
    Zwróć uwagę, że jest to kredyt odnawialny, a nie kredyt z ratami.
    Cos jak karta kredytowa.
    Jeżeli wpłacisz pieniądze PRZED końcem okresu rozliczeniowego, to nie miej
    potem pretensji, że bank żąda jednak wpłaty kwoty minimalnej PO zakończeniu
    okresu rozliczeniowego i przysłaniu wyciągu.
    Artykuł zmanipulowany jak tylko się dało. W ogóle nie nadawał on się do
    druku.

  • 3. Data: 2007-04-29 04:01:28
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "witek" ...

    > Artykuł nastawiony na tanią sensację.

    A komentarze czytales ?
    Troszke ludzi dalo sie zrobic na szaro
    (czyt. nie czytali co podpisywali).

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2007-04-29 07:01:57
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > okresu rozliczeniowego i przysłaniu wyciągu.
    > Artykuł zmanipulowany jak tylko się dało. W ogóle nie nadawał on się do

    Wg mnie klientka ma racje.
    Bank wymaga platnosci DOKLADNIE w podanym dniu, ignorujac platnosc dokonana
    wczesniej (a przeciez wystarczy, ze pieniadze juz wplynely a nie wplywaja na
    zmniejszenie odsetek od pozyczonej kwoty, mimo, ze sa juz w banku - na samym tym
    bank zyskuje)

    Pieniadze wplywajace od klienta powinny byc ksiegowane na osobnym subkoncie, i w
    dniu wymagalnosci system powinien tam sprawdzac, czy jest juz kwota na pokrycie
    raty, czy nie, nie analizujac, kiedy na subkonto wplynely te pieniadze.

    Podchodzac do sprawy w sposob opisany w artykule, to praktycznie powinno wplacac
    sie pieniadze wylacznie w kasie banku w dniu splaty raty, bo przeslane
    elektronicznie z innego konta moga zaksiegowac sie dzien wczesniej (a wiec przed
    terminem) lub dzien po (jakis poslizg w ksiegowaniu sesji w ktoryms banku).

  • 5. Data: 2007-04-29 07:04:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "witek"
> [...]

    > nie miej potem pretensji, że bank żąda jednak wpłaty kwoty
    > minimalnej PO zakończeniu okresu rozliczeniowego i przysłaniu

    pokaz mi bank wydający KK a sprawdzimy twoje teorie :-)
    Wystarczy splacic cale zadluzenie 5 dni przed terminem i zobaczymy czy
    bank
    nadal bedzie chcial wplaty kwoty minimalnej - przeciez to TOTALNA
    BZDURA
    *** blad ***
    PS - jak GE Moneybank kupi te 200 oddzialow miniBPH i nadal bedzie
    stosowal
    swoje durne oprogramowanie to go klienci rozniosą

  • 6. Data: 2007-04-29 07:27:59
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

> [...]
    > stosowal
    > swoje durne oprogramowanie to go klienci rozniosą

    Odejda, odejda......Nikt nie bedzie sie z idiota boksowal, jesli jedyne co dobrego
    zostanie to system internetowy BPH odziedziczony po PBK.

  • 7. Data: 2007-04-29 08:47:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztofsf wrote:

    > Odejda, odejda......Nikt nie bedzie sie z idiota boksowal, jesli
    > jedyne co dobrego zostanie to system internetowy BPH odziedziczony po
    > PBK.

    Co masz namyśli pisząc: "system internetowy BPH odziedziczony po PBK"?.
    PBK wcale nie miał sysytemu internetowej bankowości.
    A jeżeli chodzi o Profile - to użytkownik wiele z niego nie ma.

  • 8. Data: 2007-04-29 08:57:42
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > jedyne co dobrego
    > zostanie to system internetowy BPH odziedziczony po PBK.

    Raczej będzie odwrotnie - tzn. GE przejmie systemy BPH.
    Tak na marginesie to sez@m powstał z rok PO połączeniu BPH z PBK.

    /*-+

  • 9. Data: 2007-04-29 08:58:19
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Cos jak karta kredytowa.

    Spłać kartę przed terminem i zobaczysz, że nikt Ci niczego nie naliczy.

    /*-+

  • 10. Data: 2007-04-29 09:09:13
    Od: Ra <...@s...pl>

    witek napisał(a):
> [...]
    > potem pretensji, że bank żąda jednak wpłaty kwoty minimalnej PO zakończeniu
    > okresu rozliczeniowego i przysłaniu wyciągu.
    niby tak, ale powinni to inaczej zaimplementowac, dla kolesia który
    bierze zmywarkę na raty kredyt musi byc prosty i przejrzysty
    inteligo ma ko podobnej konstrukcji, ciekawe jak to działa