  • Data: 2009-02-20 17:45:47
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne -- pytanie z gatunku 'co robić?'
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pią, 20 lut 2009 o 18:35 GMT, bradley.st napisał(a):

    > Przeciez to nie ma sensu.

    Bo?

    Mam patrzec jak moja kasa topnieje? jak widze za fundusz zaczyna spadac, to
    wycfuje z niego kase, dzieki temu w ostatnim miesiacu uratowalem czesc kasy

    > Fundusz jest z zalozenia inwestycja
    > dlugoterminowa,

    bo? ja fundusze traktuje jako inwestycje biezaca, plynna, plynniejsza niz
    jakies lokaty kilku miesieczne, i do tego wyzej dochodowa...

    > a przenoszenie inwestycji jak wiatr powieje jest dobre
    > na rynku akcji, walut, opcji, etc.

    bo?

    > To nie jest instrument do
    > spekulacji; wlasnie przed tym wiele funduszy sie broni nakladajac kary
    > za wycofanie inwestycji przed uplywem 3 / 6 / 12 miesiecy.

    Nie ma zadnych kar, wplacam kiedy chce, i umazam kiedy chce i ile chce.

    > Realokacje inwestycji miedzy funduszami mozna robic raz na kwartal, a
    > nie co tydzien, bo akurat NAV spadlo.

    Ja robie relokacje na biezaco, i co mi zrobisz?

    Jak narazie to jak postepuje z funduszami wychodzi mi na dobre, nic nie
    stracilem, a wrecz przeciwnie, wychodze mocno na swoje :)

    PS. przestan opowiadac bajki o dlugoterminowosci inwestowania w fundusze,
    bo z takim podejsciem, to mozna szybko i latwo straci duza czesc kasy :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]