  • Data: 2007-09-10 06:22:49
    Temat: Re: Fraud w anglii. Prosze o pomoc
    Od: el-ec-tr <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sky Walker pisze:
    > Witam, mam problem, nie wiem gdzie mam zapytac. Jestem w Anglii i po krotce
    > opisze swoja historie.
    > Oglosilem w internecie ze mam do wynajecia pokoj, odezwal sie koles ktory
    > chcial pokoj dla corki. Mial mi przyslac cheque i od calej smy mialem odjac
    > pieniadze za wynajecie moieszkania a reszte kasy mialem wyslac przez Western
    > Union Money Transfer niby do jego Travel Agenta, zeby ten mogl zabookowac
    > jego corce bilet.
    > Tak tez sie stalo on mi przyslal czek na 3000 funtow ja poszedlem go wplacic
> [...]

    typowy przykład oszustwa. wrobili cię po prostu na 2000 funtów. niech
    zgadnę - koleś z nigerii?
    zgłoś to na policję i módl się,żeby złapali (chociaż wątpię - takie
    akcje są prowadzone często i pewnie się dobrze zabezpieczają).
    mnie tak kiedys chcieli wrobić na sprzedaż komórki przez aukcje allegro,
    już nawet pytałem na poczcie o koszty przesyłki do nigerii... (a jestem
    bardzo ostrożny), jednak zagooglowalem i doczytałem.