  • 1. Data: 2009-02-07 17:00:14
    Temat: Forum mbanku :)))
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Aby coś napisać, trzeba się zarejestrować.
    OK, rejestracja zrobiona.
    Końcowy napis na ekranie to m.in. "Jeśli należysz do grupy Klientów czynnie
    udzielających się na Forum mBanku i weryfikac ja danych przebiegnie pomyślnie
    Twój nick zostanie dodany do bazy nicków zastrzeżonych."

    Czyli żeby coś napisać trzeba wcześniej wykazać się, że już się napisało.

    To forum hackerów? ;)

  • 2. Data: 2009-02-07 17:48:49
    Temat: Re: Forum mbanku :)))
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > Twój nick zostanie dodany do bazy nicków zastrzeżonych."

    > Czyli żeby coś napisać trzeba wcześniej wykazać się, że już się napisało.

    chyba źle zrozumiałeś ten komunikat, wg mnie wynika z niego tylko tyle, że
    jak się udzielasz (piszesz) i cię zweyfikują (sprawdz a czy ty, to ty), to
    będziesz występował pod zastrzeżonym nickiem i nikt się pod ciebie nie
    podszyje (żeby np anonimowo pleść co ślina na język przyniesie),
    ... takie działanie mbanku jest zresztą zrozumiałe, po akcji
    dezinformacyjnej jaką urządzili niektórzy co bardziej niezadowoleni
    kredytobiorcy
    BTW łooooj, na usenecie by się czasem takie coś przydało...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2009-02-07 18:02:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 7 Feb 2009 18:48:49 +0100, w <gmkhhu$fmj$1@inews.gazeta.pl>, "robert"
    <r...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    > będziesz występował pod zastrzeżonym nickiem i nikt się pod ciebie nie
    > podszyje (żeby np anonimowo pleść co ślina na język przyniesie),

    Nie da się bez rejestracji niczego napisać.

  • 4. Data: 2009-02-07 18:17:21
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    <r...@k...pl> news:jefro4pso83b26fb8f6hbaomktfmjrfkur@4ax.com

    [ciach]

    Nie to po prostu mBank i to chyba wszystko co można napisać w tym temacie.

    Jeżeli masz coś do napisania pisz tutaj - otrzymasz na 99% obiektywną
    odpowiedź/poradę bez łaski itp. :)

  • 5. Data: 2009-02-07 19:05:32
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

    > Nie da się bez rejestracji niczego napisać.

    Co to za rejestracja "na maila"? Gdybyś musiał podać numer konta to co
    innego... ;-)

  • 6. Data: 2009-02-08 00:25:39
    Od: "nm" <n...@n...nospam.com.pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gmkif2$ni0$1@news.interia.pl...
> [...]
    >
    > Nie to po prostu mBank i to chyba wszystko co można napisać w tym temacie.
    >
    > Jeżeli masz coś do napisania pisz tutaj - otrzymasz na 99% obiektywną

    Najprawdopodobniej chodzi o ochronę nicka osób najaktywniejszych. Reszta
    używa nicków dowolnych bez ograniczeń. Ochrona nicków uniemożliwia
    zalogowanie się na chronioną nazwę przez kogoś innego, niż "właściciel"
    nicka. To praktyka spotykana na wielu forach. Często nicki tymczasowe są dla
    odróżnienia poprzedzone tyldą "~", a chronione nie mają tego wyróżnika.

    /mm

  • 7. Data: 2009-02-08 09:52:28
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

> [...]
    > używa nicków dowolnych bez ograniczeń. Ochrona nicków uniemożliwia
    > zalogowanie się na chronioną nazwę przez kogoś innego, niż "właściciel"

    Jest taki jeden sposób na "ochronę nicka". Tym czymś jest hasło do konta.
    Chroni on i te osoby najaktywniejsze i te mniej aktywne, a nawet niaktywne w
    ogóle! :o

    >To praktyka spotykana na wielu forach.

    To praktyka stosowana na wszystkich forach.

    > Często nicki tymczasowe są dla odróżnienia poprzedzone tyldą "~", a
    > chronione nie mają tego wyróżnika.

    No i?