  • 1. Data: 2009-02-07 14:19:42
    Temat: Czy na Okęciu jest bankomat wypłacający w euro?
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Czy na Okęciu w Warszawie jest jeszcze bankomat, który wypłaca w euro?
    Gdzie jeszcze są w Polsce takie bankomaty?

  • 2. Data: 2009-02-07 20:03:34
    Temat: Re: Czy na Okęciu jest bankomat wypłacający w euro?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Sheen napisał(a):
    > Czy na Okęciu w Warszawie jest jeszcze bankomat, który wypłaca w euro?
    > Gdzie jeszcze są w Polsce takie bankomaty?

    Nie ma na Okęciu.
    Najbliższy czynny bankomat tego typu na Słowacji.

    PG

  • 3. Data: 2009-02-07 21:57:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma na Okęciu.
    > Najbliższy czynny bankomat tego typu na Słowacji.

    Zalezy kto gdzie mieszka.
    Dla niektorych do Niemeic bedzie blizej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-02-07 22:34:36
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    SDD napisał(a):

    > Zalezy kto gdzie mieszka.
    > Dla niektorych do Niemeic bedzie blizej :)

    Odnioslem sie do Okecia. Chociaz chyba Niemcy i Slowacja to taka sama
    odleglosc stamtad ;)

    PG

  • 5. Data: 2009-02-08 05:22:21
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    W Jasionce na lotnisku jest bankomat zubrobanku, taki leciwy z wygladu i
    dzialania i jak kiedys wyplacalem tam 100pln to przed wyborem kwoty byl
    lekki zonk bo pojawil dodatkowy ekran gdzie pytal sie czy wyplacic w pln
    czy euro. Nie sprawdzilem wiec nie wiem czy ta opcja dziala.

    GP

  • 6. Data: 2009-02-08 06:51:10
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
> [...]
    > lekki zonk bo pojawil dodatkowy ekran gdzie pytal sie czy wyplacic w pln
    > czy euro. Nie sprawdzilem wiec nie wiem czy ta opcja dziala.

    Hmmm, jednak nadal najbliżej na Słowację :)

  • 7. Data: 2009-02-08 14:51:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma na Okęciu.
    > Najbliższy czynny bankomat tego typu na Słowacji.

    Windows prawda. Na Okeciu jest bankomat wyplacajacy euro. W hali przylotów
    terminala 1.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 8. Data: 2009-02-08 17:33:51
    Od: victor <v...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 15:19:42 +0100, Sheen napisał(a):

    > Czy na Okęciu w Warszawie jest jeszcze bankomat, który wypłaca w euro?
    > Gdzie jeszcze są w Polsce takie bankomaty?

    Jeszcze jakies dwa lata temu w hali glownej starego terminalu byl bankomat
    euronetu wyplacajacy w euro i dolarach US. Pamietam, ze mialem wtedy lekkie
    przeboje ze zwrotem prowizji w Multi - TOiP mowila o prowizji od wyplat za
    granica a tymczasem wybieralem euro i mnie skasowali. Reklamacja
    uwzgledniona a przy okazji zmienili TOiP :)
    Ale nie wiem czy jeszcze dziala.

  • 9. Data: 2009-02-08 19:01:07
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ponoć na Ukrainie też są, ale nie sprawdzałem.

    -----

  • 10. Data: 2009-02-09 18:55:46
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Windows prawda. Na Okeciu jest bankomat wyplacajacy euro. W hali
    > przylotów terminala 1.

    Kiedy ostatnio tam byłeś? Jakiego banku jest bankomat? Bo w BPH
    twierdzą, że nie mają już bankomatów wypłacających w euro, a dawniej był
    to właśnie bankomat BPH.