  • 1. Data: 2009-02-07 11:56:30
    Temat: Alior - wazelina ;)
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Witam,

    Tak patrzę, to wszyscy marudzą, że Alior taki, Alior śmaki.

    Ja muszę przyznać, że od dawna nie miałem do czynienia z tak genialną
    obsługą klienta w oddziale. Wszystko odbywa się sprawnie, szybko,
    sympatycznie. Panie pomagają, szefowa oddziału praktycznie zawsze
    przywita klienta "w czym mogę służyć?" i przekieruje gdzie trzeba.
    Wszelkie wnioski i papiery są rozpatrywane starannie i ze świadomością,
    ze każdy klient jest inny (vide interpretacja zapytania do BIK). Co
    więcej, każda wątpliwość jest konsultowana telefonicznie, więc mogłem
    spokojnie donieść co trzeba. Ogólnie, czuje się, że człowiek jest
    obsługiwany a nie na odwal się.

    Samo konto i dostęp przez internet, to nieco okrojony interfejs z BPH.
    Brakuje mi natychmiastowego zaznaczaniu w historii operacji kartą
    (zmieniają się jedynie salda). Lokata nocna działa. Karta działa także.
    Wszystko przez www działa szybko, sprawnie.

    Przyznam, że naprawdę w porównaniu z hardkorem który miałem w Pekao i
    Millenium i mBanku to tutaj jest o klasę lepiej.

    Aha, ktoś podniósł larum, że jak to, nie drukują potwierdzenia wpłaty! G
    prawda. Drukują, pani powiedziała, że nawet pdfa może dać, a wydruk to
    żaden problem.

    W niecały tydzień roboczy zostałem obsłużony, przydzielono mi kredyt
    odnawialny (przenoszę z innego banku), dostałem KK.

    Jedno ale - widać niestety, że pracownicy byli szkoleni w dużym
    pośpiechu. Część rzeczy sprawia paniom problem, technika też miejscami
    zawodzi (np. te ekrany do podpisywania). Na szczęście, udało mi się
    naprowadzić panie na to, co powinny "kliknąć" żeby było dobrze.
    Osobiście uważam, że tak być nie powinno, no ale ... wszyscy się uczą :)

    Martwi mnie też wykonywanie poleceń przez klienta z konta użytkownika
    pracownika banku, jak dla mnie powinno to lecieć z nieuprzywilejowanego,
    ograniczonego do niektórych rzeczy. Przyznam, że logowanie przez www na
    stronę swojego "ex" banku żeby cośtam wydrukować w obecności pracownika,
    to nie jest najwyższa klasa zabezpieczenia ;)

    Ale ogólnie, dobre 9/10 wystawiam. Jestem zadowolony.

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-02-07 12:19:14
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid> napisał(a):
    > Ja muszę przyznać, że od dawna nie miałem do czynienia z tak genialną
    > obsługą klienta w oddziale.

    A mnie osobiście trochę przeszkadzała ta wazelina. Przy zakładaniu konta
    przyszła szefowa się przywitać, opowiadała o swoim personelu, o banku - widać
    że regułka na pamięć wyuczona. Rozumiem bycie uprzejmym ale są też granice.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2009-02-07 13:23:23
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Sinus pisze:

> [...]
    > że regułka na pamięć wyuczona. Rozumiem bycie uprzejmym ale są też granice.

    To czemu jej nie przerwałeś? :-]

    Na mnie zrobili pozytywne wrażenie: otwierałem rachunki osobisty i
    firmowy. Kobieta od firmowych miała akurat klienta, więc otwierałem
    najpierw osobiste.
    Po kilku minutach przyszła pani bankier klientów biznesowych :-),
    przedstawiła się i powiedziała, że jak skończymy z firmowym to zaprasza
    do siebie.
    Obiecała dowiedzieć się dla mnie pewną rzecz i ma oddzwonić; zobaczymy
    jak będzie. Póki co pozytywnie.

    Poza tym było tam zupełnie pusto (Warszawa, Grójecka*), chyba nadmiar
    elektroniki odstrasza emerytów, a godziny pracy 9-17 odfiltrowują
    większość pracujących. Nawet konsultant, przepraszam: pan bankier
    klienta indywidualnego, mówił, że najwięcej ludzi przychodzi zaraz przed
    zamknięciem.

    Z wad to tylko nieskalibrowany ekran do podpisu; BTW ktoś wie co to za
    urządzenie? OIW pióra świetlne wymagają ekranów CRT.

    [*] łobuzy zabrały lokal restauracji

  • 4. Data: 2009-02-07 13:54:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 12:19:14 +0000, Sinus napisał(a):

    > widać że regułka na pamięć wyuczona. Rozumiem bycie uprzejmym ale są też
    > granice.

    Ty wiesz, że to tak, ale są ludzie, którzy będą wniebowzięci.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-02-07 14:38:15
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Sinus pisze:

> [...]
    > że regułka na pamięć wyuczona. Rozumiem bycie uprzejmym ale są też granice.

    U mnie nie było nigdzie żadnej przesady, po prostu, zapytała w czym może
    pomóc, nic na siłę... żadnych wyklepanych regułek.

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-02-07 14:41:53
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    ruf10 pisze:

    > Z wad to tylko nieskalibrowany ekran do podpisu; BTW ktoś wie co to za
    > urządzenie? OIW pióra świetlne wymagają ekranów CRT.

    Nie wiem jak w innych placówkach, ale na Nowogrodzkiej 21 w Warszawie są
    to normalne tablety Wacoma, dedykowane do takiej zabawy z piórem
    świetlnym. Są to LCD.

    Pozdr,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-02-07 14:57:44
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid> wrote:

    > Ale ogólnie, dobre 9/10 wystawiam. Jestem zadowolony.

    Dużo tu pisałem o problemach, ale też jestem zadowolonym klientem.

    a.

    ps czy ktos poza Olgierdem dostał wino? Wydaje mi się, że to nie były
    przeprosiny za brak przelewów, tylko za 'promocję' na blogu ;)

  • 8. Data: 2009-02-07 15:06:46
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > ps czy ktos poza Olgierdem dostał wino? Wydaje mi się, że to nie były
    > przeprosiny za brak przelewów, tylko za 'promocję' na blogu ;)

    No ja kiedyś dostałem, ale to było z Citi i raczej za milczenie...

    k.

  • 9. Data: 2009-02-07 15:17:19
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> wrote in message
    /.../

    Ja też nie mam powodów do narzekań. Konto założone - koniec grudnia, wawa
    ul. Nowogrodzka, uprzejma pani przepraszała, że wnętrze jeszcze nie
    wykończone... Papierki miała ze sobą (komputery jeszcze nie działały).
    Konkursowa stówka na koncie się znalazła - no, wprawdzie dopiero po trzech
    tygodniach, ale i tak sama, bez ponagleń. Niedawno pani dzwoniła do mnie,
    pytała się czy wszystko działa i czy mam jakieś skargi czy życzenia. Jak na
    razie git.

    No, z "dziwnych" rzeczy to informacja od pani konsultantki, że karty
    kredytowe są całkowicie za darmo, i to bez wyrabiania żadnych limitów.
    Dziwne dlatego, że na www mówią co innego, do tego chyba nikt na grupie nie
    pochwalił się dożywotnio darmową KK Aliora.

    No i ich www nie działa pod Google Chrome. (Millennium zresztą też nie).

    Jak na razie wrażenie zdecydowanie pozytywne, 8/10.

    k.

  • 10. Data: 2009-02-07 15:25:30
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "kashmiri" <n...@n...com> wrote in message
    [...]
    > No ja kiedyś dostałem, ale to było z Citi i raczej za milczenie...

    Ja tez dostalem od sziti wino, ale nie zamierzam milczec, bo to gowniany
    bank.