  • 1. Data: 2003-01-02 13:50:18
    Temat: Fortis na konto firmowe - czy warto ?
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,
    W koncu dostalem zielone swiatlo na zmiane banku (uciekam z RB):-) Czy ktos
    z grupy korzysta moze z uslug Fortis-a w tym wzgledzie ?
    Wymagania:
    - konto dla sp. z o.o.
    - przelewy zagraniczne - pare razy w miesiacu (czy jest juz mozliwosc
    otwarcia subkonta w GBP - w kwietniu 2002 nie bylo takiej)
    - dostep zdalny - to juz wiem ze jest na 2 sposoby, ale chodzi mi o to jak
    sie sprawuje,
    - kilka, kilkanascie krajowych przelewow dziennie,
    - jak wygladaja godziny przyjmowania sesji eliksirowych,
    - jakie wrazenia z obslugi.
    Dzieki i pozdrawiam.

    Przemek

  • 2. Data: 2003-01-02 14:02:50
    Temat: Re: Fortis na konto firmowe - czy warto ?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    mnie odstraszyly ceny w tym banku.

  • 3. Data: 2003-01-05 18:36:50
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@n...gazeta.pl>

    Jakiś czas temu, rena w wiadomosci <av1gq8$9a9$1@foka.acn.pl>
    w swoim donosie napisał(a):

    >mnie odstraszyly ceny w tym banku.

    Ale ceny czego ? Jak walut to sie tym nie przejmuje. Jesli chodzi o prowizje
    to i tak taniej niz moj obecny.

    Przemek

    --
    mors(at)morsik(dot)net