  • Data: 2002-05-15 13:45:21
    Temat: Re: Fortis i kastracja historii - kto następny?
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr K" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:abtm6d$ci7$1@news.tpi.pl...

    > poki co Lukas nie ma jeszcze 500 tys klientow (chyba) i baza
    archiwalnych
    > tranzakcji
    > jeszcze nie napuchla odpowiednio

    Policzmy 500.000 klientów, każdy wykonuje średnio powiedzmy 10 operacji
    miesięcznie (liczba zawyzona, bo ile z tych 500 tys. to martwe
    konta???), to daje nam 5 mln operacji. Do zapisania każdej powinno
    wystarczyć około 100-200 bajtów, mamy więc 1 milirad bajtów, czyli
    poniżej 1 GB :-).

    > mysle ze to jest tylko kwestia czasu kiedy wszystkie banki przejda
    > na mozliwosc podgladu tylko 3-6 miesiecy wstecz

    Tak byc nie musi. Telepekao24 ma nieograniczona historie - to jest jeden
    z kilku plusow tego konta jakie jeszcze pozostały. A nie należy
    przypuszczać, żeby miał mało klientów. Inna sprawa, że gdy zamieniałem
    Konto Osobiste na Eurokonto WWW to historia KO stała się z dnia na dzień
    niedostępna, ale wystarczył e-mail i przesłali papierową historie konta
    do domu.

    Pozdrawiam,
    BaLab