  • Data: 2002-05-15 13:11:28
    Temat: Re: Fortis i kastracja historii - kto następny?
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr K <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abtm6d$ci7$...@n...tpi.pl...

    > poki co Lukas nie ma jeszcze 500 tys klientow (chyba) i baza archiwalnych
    > tranzakcji
    > jeszcze nie napuchla odpowiednio
    > mysle ze to jest tylko kwestia czasu kiedy wszystkie banki przejda
    > na mozliwosc podgladu tylko 3-6 miesiecy wstecz

    Pewnie tak... 8-( Ale cudów nie ma - albo szybko, albo wszystko.
    Po wprowadzeniu takiego ograniczenia przydała by się możliwość
    "zamawiania" archiwalnego elektronicznego wyciągu, np. e-mail'em.
    Przy okazji - ile czasu banki mają obowiązek trzymania informacji
    o transakcjach?

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl