  • Data: 2002-05-16 10:40:47
    Temat: Re: Fortis i kastracja historii - kto następny?
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam_mb" <m...@i...pl> wrote in message
    news:Xns920F8F0C317A0x2e5@150.254.173.2...
    <CUT>
    > No to pozostaje mbank, gdzie w historii zmieniam rok na 2001 i mam wyciag
    > operacji z maja poprzedniego roku. "Tak powinno być w każdym banku"
    </koniec
    > reklamy :>

    Tylko, że jak klikniesz w opis transakcji to dostajesz:
    "BGE7009 OPIS OPERACJI O PODANYM NUMERZE NIE ISTNIEJE" :-(

    A dla mnie opis typu "PRZELEW ZEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY" niewiele mówi. Nie
    wiem np. z jakiego to było banku. W polu tytułu dane są bardzo skrótowe,
    albo wcale.

    Lepsze to może niż nic, ale rewelacyjne to też nie jest.

    Aha, w Inteligo dostaje się co miesiąc maila z historią operacji.

    Piotrek