    From: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Fortis] Niezłe dziwy :/
    Date: Tue, 07 Mar 2006 22:34:13 +0100

    Przemek napisał(a):

    > Nie lubią Cię :P ja góra dobę :)

    Chyba mnie jednak lubią :) Otrzymałem odpowiedź po 5 godzinach :)

    I zachowali się w porządku wg mnie. Kwota zostanie jutro w godzinach
    rannych odblokowana a sprawa została przekazana do działu zajmującego
    się obsługą kart. Dodatkowo jeszcze Pani przeprosiła mnie za utrudnienia.

    Nigdy nie miałem kłopotu ze źle rozliczoną transakcją, ale na p.b.b. już
    dużo się naczytałem jak to banki najpierw dochodzą co się stało i ludzie
    są bez kasy. A dopiero potem oddają. Więc tej sytuacji należy się
    pochwała. Kolejność odwrotna najpierw zwrot a potem dochodzimy do tego
    co się stało.

    Przemek